استقلال با همدلی پیشکسوتان به جایگاه واقعی‌اش می‌رسد؛

عنایتی: حذف طارمی از لیست تیم ملی فقط حریفان را شاد کرد/ مهدی یکی از بهترین بازیکنان ماست

عنایتی: حذف طارمی از لیست تیم ملی فقط حریفان را شاد کرد/ مهدی یکی از بهترین بازیکنان ماست
سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: استقلال چند سالی است که دچار حاشیه‌های عجیبی شده و با همدلی پیشکسوتان مطمئنا شرایط بهتر خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا عنایتی در حاشیه مراسم هم‌اندیشی و هم‌فکری پیشکسوتان استقلال اظهار داشت: مراسم فوق‌العاده خوب بود و اینکه شناسنامه‌های باشگاه استقلال را دیدیم برای من خیلی خوشایند بود و امیدوارم این مراسم‌ها ادامه‌دار باشد و از نظرات پیشکسوتان استفاده شود. خوشبختانه مدیرعامل استقلال این موضوع را کاملا می‌داند و امیدوارم که از این مراسم‌ها بیشتر تشکیل شود و استقلال به جایی که حق‌اش است برسد. استقلال چند سالی است که دچار حاشیه‌های عجیب و غریبی شده است و با این همدلی مطمئنا شرایط بهتر خواهد شد و همه باید به هم کمک کنیم تا استقلال به جایگاه واقعی‌اش برسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی ادامه داد: کسانی که سالها در استقلال زحمت کشیدند و عمر حرفه‌ای‌شان را در این باشگاه گذاشتند دلسوز هستند و وقتی می‌بینند استقلال برای آنها ارزش قائل شده، شاد می‌شوند و امیدوارم که قدر پیشکسوتان باشگاه را بیشتر بدانیم و از تجربه‌های آنها برای موفقیت استقلال استفاده کنیم.
,
 
,
عنایتی در خصوص اختلاف بین اسکوچیچ و طارمی عنوان کرد: این اتفاق فقط حریفان ما را خوشحال کرد. ما بدموقع خودزنی انجام دادیم. از مسئولان فدراسیون توقع داریم که قبل از اینکه اتفاقی بیفتد یک جلسه‌ای را برگزار می‌کردند، طارمی بازیکن بداخلاقی نیست و کاملا بی‌حاشیه است، اسکوچیچ هم مربی انتقادپذیری است و می‌توانستیم با یک جلسه این مشکل را حل کنیم. نمی‌توانیم انکار کنیم که طارمی یکی از بهترین بازیکنان ما است که در خارج از کشور بازی می‌کند، در بد شرایطی این اتفاق افتاد، امیدوارم جلسه‌ای برگزار شود تا با گفتمان این مشکل را حل کنیم.
,
 
,
سرمربی تیم فوتبال هوادار در خصوص شرایط تیمش تصریح کرد: خوشبختانه با بردی که به دست آوردیم شرایط‌مان یک مقدار بهتر شد، ما تجربه‌مان بیشتر شده و شرایط را درک کردند و همه کارشناسان و رسانه‌ها می‌گویند که هوادار بد بازی نمی‌کند و بعد از بازی با پدیده شرایط‌مان تغییر کرده است. از مدیریت باشگاه هم تشکر می‌کنم که قبل از بازی با پدیده پرداختی به بازیکنان داشتند تا روحیه آنها بالا بیاید. تمام فکر ما این است که هوادار را در لیگ نگه داریم.
,
 
,
وی در خصوص میزبانی تیمش در لیگ برتر گفت: ما بنا بر اتفاقاتی که سال گذشته افتاد، یک بازی دیگر را هم باید در کرج بازی کنیم، از دوستان در هیئت فوتبال کرج تشکر می‌کنم. بعد از بازی آینده‌مان از بین زمین پاس قوامین و شهر قدس یکی را باید انتخاب کنیم و قراردادش را امضا کنیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه