ابتدا سیستم رادیویی بیاورید بعد به فکر VAR باشید

فغانی: پنالتی استقلال؟ در مورد بازی حرف نمی‌زنم/ باید امکانات اولیه داوری فراهم شود

فغانی: پنالتی استقلال؟ در مورد بازی حرف نمی‌زنم/ باید امکانات اولیه داوری فراهم شود
داور مسابقه استقلال و نساجی گفت: دوستان خیلی در صدد آوردن VAR بودند امیدوارم ابتدا امکانات اولیه داوری فراهم شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا فغانی داور بین المللی ایران بعد از تساوی بدون گل استقلال و نساجی در مورد حضورش در ایران اظهار داشت: چهارشنبه برای قضاوت مسابقات فیفا عرب کاپ از ایران می‌روم. امیدوارم از بازی لذت برده باشند. دیگر تا زمانی که باز هم فرصتی باشد دوباره در لیگ برتر ایران قضاوت خواهم کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی در مورد قضاوتش در حضور تماشاگران گفت: امیدوارم لذت برده باشند، قطعا در کار اشتباهاتی هم هست. دوستان خیلی در صدد آوردن  VAR  بودند. امیدوارم با حضور افشاریان، سخندان و کامرانی فر که سه نخبه داوری زمان خودشان بودند امکانات اولیه داوری فراهم شود. ان شالله  در مرحله اول سیستم داوری رادیویی داوران فراهم شود در مراحل بعدی VAR.
,
 
,
داور بین المللی فوتبال درمورد صحنه‌ای که می‌گویند باید برای استقلال پنالتی اعلام می‌شد، گفت: در مورد بازی اصلا صحبتی ندارم.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه