رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز خبرداد؛

کاهش چشمگیر تعداد بیماران کووید ۱۹ درخوزستان

کاهش چشمگیر تعداد بیماران کووید ۱۹ درخوزستان
دکتر فرهاد ابول نژادیان گفت: تعداد بیماران کووید ۱۹ در خوزستان به میزان قابل توجهی کاهش یافته و تمامی شهرستان‌های استان در وضعیت آبی قرار دارند، امیدواریم با تداوم روند واکسیناسیون و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، وضعیت آرام فعلی ادامه داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رهیاب، دکتر فرهاد ابول نژادیان سه‌شنبه شب در جمع خبرنگاران بیان کرد: خوشبختانه در پی تداوم روند کاهشی بیماران مبتلا به کرونا در استان خوزستان بخشی از بیمارستان رازی اهواز که در ۲ سال اخیر سنگر اصلی دفاع از بیماران در برابر تهاجم کرونا بود، به چرخه ارایه خدمات عادی اضافه شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ب, رهیاب,
وی با بیان اینکه بیماران کرونایی بیشتر در بخش‌های آی سی یو بیمارستان رازی بستری هستند افزود:دیگر بخش‌های عادی این بیمارستان که پیش از این در اختیار بیماران کرونایی بود اکنون خالی از بیمار بوده و فقط در بخش‌های عفونی و داخلی ۱۰ تا ۱۵ بیمار بستری هستند.

ابول نژادیان گفت: هم اکنون بخش زنان و زایشگاه بیمارستان رازی، مجهز و آماده پذیرش بیمار بوده و بیماران ناشی از مسمومیت نیز با هماهنگی اورژانس ۱۱۵ به این بیمارستان هدایت و اعزام خواهند شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز با بیان اینکه هم اکنون این بیمارستان به ۲ بخش سبز و بخش بیماران مبتلا به کووید ۱۹ تقسیم شده است، ادامه داد: ارایه خدمات به بیماران ترومایی ساده نیز در این بیمارستان آغاز شده که بدون نیاز به بستری، اقدامات اولیه برای آنها انجام می‌شود.

وی با اشاره به وجود هفت بخش آی سی یو در بیمارستان رازی بیان کرد: هم اکنون در یک بخش آی سی یو تنها یک بیمار بستری است و یک بخش دیگر آی سی یو خالی و دیگری به بیماران غیرکووید اختصاص یافته است و بقیه بخش‌ها نیز در حال ارایه خدمات به بیماران هستند.

ابول نژادیان ادامه داد: تعداد بیماران کووید ۱۹ در خوزستان به میزان قابل توجهی کاهش یافته و تمامی شهرستان‌های استان در وضعیت آبی قرار دارند که جای خوشحالی دارد و امیدواریم با تداوم روند واکسیناسیون و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، وضعیت آرام فعلی ادامه داشته باشد.

 

انتهای پیام/

,
وی با بیان اینکه بیماران کرونایی بیشتر در بخش‌های آی سی یو بیمارستان رازی بستری هستند افزود:دیگر بخش‌های عادی این بیمارستان که پیش از این در اختیار بیماران کرونایی بود اکنون خالی از بیمار بوده و فقط در بخش‌های عفونی و داخلی ۱۰ تا ۱۵ بیمار بستری هستند.
,

ابول نژادیان گفت: هم اکنون بخش زنان و زایشگاه بیمارستان رازی، مجهز و آماده پذیرش بیمار بوده و بیماران ناشی از مسمومیت نیز با هماهنگی اورژانس ۱۱۵ به این بیمارستان هدایت و اعزام خواهند شد.

,

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز با بیان اینکه هم اکنون این بیمارستان به ۲ بخش سبز و بخش بیماران مبتلا به کووید ۱۹ تقسیم شده است، ادامه داد: ارایه خدمات به بیماران ترومایی ساده نیز در این بیمارستان آغاز شده که بدون نیاز به بستری، اقدامات اولیه برای آنها انجام می‌شود.

,

وی با اشاره به وجود هفت بخش آی سی یو در بیمارستان رازی بیان کرد: هم اکنون در یک بخش آی سی یو تنها یک بیمار بستری است و یک بخش دیگر آی سی یو خالی و دیگری به بیماران غیرکووید اختصاص یافته است و بقیه بخش‌ها نیز در حال ارایه خدمات به بیماران هستند.

,

ابول نژادیان ادامه داد: تعداد بیماران کووید ۱۹ در خوزستان به میزان قابل توجهی کاهش یافته و تمامی شهرستان‌های استان در وضعیت آبی قرار دارند که جای خوشحالی دارد و امیدواریم با تداوم روند واکسیناسیون و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، وضعیت آرام فعلی ادامه داشته باشد.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه