بازیکن هوادار: با دست گل زدم!

بازیکن هوادار: با دست گل زدم!
بازیکن تیم فوتبال هوادار تهران گفت: دیدم توپ در حال رد شدن است و من نزدیک هستم آن را با دست زدم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد محمدی پس از تساوی دو تیم هوادار و پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا با دست گلزنی کرده است، اظهار داشت:‌ بله، با دست زدم. دیدم توپ رد می‌شود و نزدیک هستم با دست زدم و کسی متوجه نشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی در مورد اینکه آیا قبول دارد که این گل مارادونایی بود با خنده گفت: بله!
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه