بازیکن هوادار: با دست گل زدم!
بازیکن تیم فوتبال هوادار تهران گفت: دیدم توپ در حال رد شدن است و من نزدیک هستم آن را با دست زدم.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد محمدی پس از تساوی دو تیم هوادار و پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا با دست گلزنی کرده است، اظهار داشت: بله، با دست زدم. دیدم توپ رد میشود و نزدیک هستم با دست زدم و کسی متوجه نشد.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی در مورد اینکه آیا قبول دارد که این گل مارادونایی بود با خنده گفت: بله!
,
انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه