سجادی خبر داد؛
رایزنی وزارت ورزشوجوانان با ستاد کرونا برای حضور تماشاگران در بازیهای تیم ملی فوتبال
وزیر ورزش و جوانان از رایزنی با ستاد ملی مقابله با کرونا به منظور برگزاری با حضور تماشاگر بازیهای تیم ملی در رقابتهای مقدماتی جام جهانی خبر داد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از خبرگزاری مجلس شورای اسلامی؛ سیدحمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان درباره ورود تماشاگران به ورزشگاهها برای بازیهای مقدماتی جام جهانی، اظهار داشت: برای ورود تماشاگران به استادیوم برای بازیهای مقدماتی جام جهانی در حال مذاکره با ستاد ملی کرونا هستیم تا مجوزهای لازم اخذ شود. علاوه بر ستاد ملی مقابله با کرونا، دستورالعملهای بینالمللی نیز در این زمینه مورد بررسی قرار میگیرد.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وزیر ورزش و جوانان گفت: یکی دیگر از برنامههای ما در زمینه حضور تماشاگران در ورزشگاهها، بلیتفروشی الکترونیکی است که در این زمینه باید تکنولوژی مورد نظر پیادهسازی شود و مجموع این مباحث در جلسهای جمع بندی و اطلاع رسانی میشود.
,
انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه