مجمع سالیانه عمومی هیات فوتبال استان تهران برگزار شد/ براتی و هاشمی نواب رئیس شدند
مجمع سالیانه عمومی هیات فوتبال استان تهران با حضور رییس فدراسیون فوتبال برگزار شد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مجمع سالیانه عمومی هیات فوتبال استان تهران به منظور انتخاب اعضای هیات رییسه امروز (دوشنبه 22 آذرماه) با حضور شهاب الدین عزیزی خادم، رییس فدراسیون، طهمورث حیدری، عضو هیات رییسه و رییس کمیته امور استانها برگزار شد.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
احمدرضا براتی با ۳۶ رای نایب رییس اول منصوره سادات هاشمی با ۳۸ رای به عنوان نایب رییس بانوان معرفی شدند.
,
مجید محمدی با ۲۹ رای به عنوان نماینده هیات های فوتبال و احمد مومنی با ۳۲ رای به عنوان نماینده باشگاه ها انتخاب شدند.
,
انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه