سرمربیان تراکتور و نفت م.س. چه گفتند؟
سولدو: انگیزه زیادی برای رویارویی با نفت مسجدسلیمان داریم/ کمالوند: تقابل با تراکتور برای من حساس نیست
سرمربیان تیمهای فوتبال تراکتور و نفت مسجدسلیمان پیش از دیدارشان در نشست خبری به اظهارنظر پرداختند.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ زوانیمیر سولدو در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: رقیب بازیکنان خوبی دارد و تیمی منجسم به شمار میرود. برای نفت مسجدسلیمان احترام قائل هستم، اما آنالیز خوبی از حریف داشتیم. بازیکنان ما به خاطر شرایط تیم و باشگاه تراکتور و البته دو شکست هفتههای گذشته، انگیزه بالایی دارند. فردا عزم ما برای ارائه بازی خوب و کسب نتیجهای خوب جزم است.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی با اشاره به شکست شاگردانش مقابل آلومینیوم اراک و مس رفسنجان خاطر نشان کرد: در دو دیدار قبلی، اشتباهات فردی از بازیکنان سر زد و شاهد چند تصمیم بد داوری به ضررمان بودیم که در نتایج تراکتور تأثیر بسزایی داشت. در تمرینات به بازیکنان تأکید کردیم که اشتباهاتشان نباید تکرار شود و امیدوارم بازی خوبی به نمایش بگذارند. آنها برای این کار بسیج شده و خوب تمرین کردهاند. امیدوارم بازی خوبی را ببینیم.
,
سرمربی تیم فوتبال تراکتور در پاسخ به این پرسش که چه برنامهای برای شاد کردن هواداران این تیم دارد، تصریح کرد: از روزهای نخست کارم تأکید کردم که تراکتور کاری بسیار مشکل و فصلی بسیار سخت پیش رو دارد. بازیکنان خیلی خوب و باکیفیتی از تراکتور جدا شدهاند و شاید جایگزینهای مناسب هنوز آماده نشدهاند. کار آمادهسازی تیم به خوبی انجام نشده و این مشکلات باعث سخت شدن شرایط تراکتور شده.
,
سولدو با انتقاد از برنامه مسابقات لیگ برتر گفت: تیمها هر چهار پنج روز باید تمرین کنند که شرایط را برای همه تیمها سختتر میکند. بازیکنان ذهنیت خوبی برای کار دارند و میدانند چه مسئولیتی بر عهده آنهاست. امیدوارم بازی خوبی به نمایش بگذارند و روند بهتری داشته باشیم.
,
وی در مورد ناآمادگی بازیکنان تراکتور خاطرنشان کرد: خودم باهوش هستم و بازیکنان نیز میدانند که آمادگی بدنی کاملی ندارند. با این حال با توجه به فشردگی مسابقات که سازمان لیگ ترتیب داده، زمان مناسبی برای تصحیح این مسئله ایجاد نمیشود و زمانی نیست. امیدوارم در وقفه ایجاد شده در میان مسابقات، این کار را انجام دهم و تیم را به جایی برسانم که میخواهم. ما به فکر تقویت تیم و جذب چند بازیکن هم هستیم.
,
سرمربی تراکتور تبریز درباره مصدومان زیاد تیمش عنوان کرد: به دنبال بهانه نیستم. تعدادی از مصدومان به خاطر این است که از لحاظ بدنی به خوبی آماده نشدهاند، اما آسیبدیدگی در فوتبال وجود دارد و همه تیمها چنین شرایطی دارند. برخی اوقات همانند اتفاقی که برای محمدرضا اخباری ایجاد شد، حوادث پیش میآید و باید تلاش کنیم مصدومیتهای کمتری داشته باشیم. با این حال زمان مناسبی برای کار بدنی در اختیار نداریم.
,
سولدو درباره مصدومان فعلی تراکتور اظهار داشت: آسیبدیدگی بازیکنان تقریباً تمام شده است و آنها به تیم اضافه شدهاند. آنها دو روز با تیم تمرین کردهاند و دو نفر از این بازیکنان هم کاندیدای بازی مقابل نفت هستند. اخباری اما هنوز به صورت کامل بهبود نیافته.
,
کمالوند: بازی با تراکتور حساسیتی برای من ندارد
, کمالوند: بازی با تراکتور حساسیتی برای من ندارد,
فراز کمالوند در نشست خبری پیش از دیدار با تراکتور گفت: بازی فردا برای دو تیم حساس است. کمتر از ۲۰ روز مانده به مسابقات وظیفه هدایت نفت را برعهده گرفتم و فصل بدنسازی را کاملا از دست دادیم و بدون بازی دوستانه وارد مسابقات شدیم برای همین مشکلاتی در ابتدای راه داشتیم اما تیم هفته به هفته بهتر شده.
وی ادامه داد: از بچهها فوقالعاده راضی هستم چون هفته به هفته بهتر و زیباتر بازی میکنند. هفته پیش بازی خوبی مقابل ذوبآهن داشتیم و اگر در این بازی آن اتفاقات رخ نمیداد میتوانستیم سه امتیاز را برای خود کنیم. از تراکتور شناخت خوبی داریم و بازیهای اخیر این تیم را دیدیم. سرمربی کروات تغییرات مثبتی را در تراکتور ایجاد کرده ولی این تیم نیز مثل ما مشکلاتی دارد و سعی میکنیم با استفاده از نقاط ضعف این تیم به نتیجه دلخواه برسیم.
کمالوند درباره اینکه شناخت خوبی از تراکتور دارد و این بازی میتواند حیثیتی باشد، عنوان کرد: تراکتور تیمی است که همیشه دوستش دارم و بازی با این تیم برای من حساسیت خاصی ندارد. همه از عشق و علاقه من به تراکتور مطلع هستند. الان وظیفه هدایت نفت را برعهده دارم و سه امتیاز فردا مثل بازیهای قبل و بعد است و هیچ حساسیتی برای من ندارد. دوست داشتم تماشاگران فردا در ورزشگاه بودند و امیدوارم در هفتههای آینده این اتفاق رخ دهد. این بازی هیچ حساسیتی ندارد و بیشتر دوست داریم بازی جذابی را ارائه کنیم تا کسانی که بازی را میبینند لذت برند.
سرمربی نفت مسجدسلیمان درباره غایبان تیمش اظهار داشت: به این عادت کردیم که هفتهای سه چهار بازیکنمان را در اختیار نداشته باشیم. نفت تیم خوبی است و تصور میکنم این تیم در پایان فصل رتبهای را کسب میکند که نسبت به فصلهای گذشته مخصوصا فصل پیش جایگاه بهتری خواهد بود و ما هیچ نگرانی نداریم. با این حال اینقدر مشکلات داریم که فقط منتظر ۲۰ روز تعطیلی نیم فصل هستیم تا با حل مشکلات تیم را روانه نیم فصل دوم کنیم.
انتهای پیام/
فراز کمالوند در نشست خبری پیش از دیدار با تراکتور گفت: بازی فردا برای دو تیم حساس است. کمتر از ۲۰ روز مانده به مسابقات وظیفه هدایت نفت را برعهده گرفتم و فصل بدنسازی را کاملا از دست دادیم و بدون بازی دوستانه وارد مسابقات شدیم برای همین مشکلاتی در ابتدای راه داشتیم اما تیم هفته به هفته بهتر شده.
,
وی ادامه داد: از بچهها فوقالعاده راضی هستم چون هفته به هفته بهتر و زیباتر بازی میکنند. هفته پیش بازی خوبی مقابل ذوبآهن داشتیم و اگر در این بازی آن اتفاقات رخ نمیداد میتوانستیم سه امتیاز را برای خود کنیم. از تراکتور شناخت خوبی داریم و بازیهای اخیر این تیم را دیدیم. سرمربی کروات تغییرات مثبتی را در تراکتور ایجاد کرده ولی این تیم نیز مثل ما مشکلاتی دارد و سعی میکنیم با استفاده از نقاط ضعف این تیم به نتیجه دلخواه برسیم.
,
کمالوند درباره اینکه شناخت خوبی از تراکتور دارد و این بازی میتواند حیثیتی باشد، عنوان کرد: تراکتور تیمی است که همیشه دوستش دارم و بازی با این تیم برای من حساسیت خاصی ندارد. همه از عشق و علاقه من به تراکتور مطلع هستند. الان وظیفه هدایت نفت را برعهده دارم و سه امتیاز فردا مثل بازیهای قبل و بعد است و هیچ حساسیتی برای من ندارد. دوست داشتم تماشاگران فردا در ورزشگاه بودند و امیدوارم در هفتههای آینده این اتفاق رخ دهد. این بازی هیچ حساسیتی ندارد و بیشتر دوست داریم بازی جذابی را ارائه کنیم تا کسانی که بازی را میبینند لذت برند.
,
سرمربی نفت مسجدسلیمان درباره غایبان تیمش اظهار داشت: به این عادت کردیم که هفتهای سه چهار بازیکنمان را در اختیار نداشته باشیم. نفت تیم خوبی است و تصور میکنم این تیم در پایان فصل رتبهای را کسب میکند که نسبت به فصلهای گذشته مخصوصا فصل پیش جایگاه بهتری خواهد بود و ما هیچ نگرانی نداریم. با این حال اینقدر مشکلات داریم که فقط منتظر ۲۰ روز تعطیلی نیم فصل هستیم تا با حل مشکلات تیم را روانه نیم فصل دوم کنیم.
,
انتهای پیام/
, ]
ارسال دیدگاه