وزیر استقلالی شد؛
تجمع هواداران پرسپولیس مقابل وزارت ورزش و جوانان/ حضور صدری بین معترضین به تصمیمات خودش!
جمعی از هواداران پرسپولیس برای اعتراض به روند مدیریتی باشگاه مقابل ساختمان وزارت ورزش و جوانان تجمع کردند.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تعدادی از هواداران تیم پرسپولیس از ساعت ۱۱ روز سهشنبه (امروز) مقابل ساختمان وزارت ورزش و جوانان تجمع کردند.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
هواداران پرسپولیس در این تجمع ضمن اینکه خواستار مشخص شدن هرچه زودتر وضعیت مدیرعامل باشگاه شده و اعلام کردند رویه و شرایط موجود نشان میدهد که تلاشهایی برای قهرمان شدن رقیب سنتی (استقلال) انجام میشود. سیدمجید صدری، سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس نیز برای دقایقی در این تجمع حاضر شد و به گفتوگو با هواداران پرداخت که این صحبتها باعث افزایش شعار علیهاش شد!
,
هواداران پرسپولیس در این تجمع، بنرهایی در اعتراض به وزیر ورزش و مدیریت این باشگاه در دست داشتند و سیدحمید سجادی را استقلالی خواندند. سرپرست باشگاه پرسپولیس در شرایطی در بین هواداران این تیم حضور پیدا کرد که آن ها علیه وی شعار داده و خواستار جداییاش از این باشگاه شدند.
انتهای پیام/
هواداران پرسپولیس در این تجمع، بنرهایی در اعتراض به وزیر ورزش و مدیریت این باشگاه در دست داشتند و سیدحمید سجادی را استقلالی خواندند. سرپرست باشگاه پرسپولیس در شرایطی در بین هواداران این تیم حضور پیدا کرد که آن ها علیه وی شعار داده و خواستار جداییاش از این باشگاه شدند.
,
انتهای پیام/
, ]
ارسال دیدگاه