سرمربیان فولاد و گل‌گهر چه گفتند؟

قلعه‌نویی: سنگ‌پرانی علیه قطار گل‌گهر شدت گرفته/ نکونام: شرایط فولاد خوب است اما ایده‌آل نیست

قلعه‌نویی: سنگ‌پرانی علیه قطار گل‌گهر شدت گرفته/ نکونام: شرایط فولاد خوب است اما ایده‌آل نیست
سرمربی تیم‌های فوتبال فولاد و گل‌گهر پیش از دیدارشان در نشست خبری به اظهارنظر پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر قلعه‌نویی و جواد نکونام، سرمربیان تیم‌های فوتبال گل‌گهر و فولاد پیش از دیدارشان در نشست خبری به اظهارنظر پرداختند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

قلعه‌نویی: سنگ‌پرانی علیه قطار گل‌گهر شدت گرفت

, قلعه‌نویی: سنگ‌پرانی علیه قطار گل‌گهر شدت گرفت,
امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل فولاد خوزستان در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: بازی مقابل فولاد یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما است. ما با تیمی سختکوش، ونده و جنگنده است و مسائل تکنیکی را به خوبی رعایت می‌کنند و شاید سخت‌ترین بازی ما فردا باشد. از آن طرف خوشحالیم تیم ما به آن بلوغ تاکتیکی و نگرشی تقریبا رسیده است.
,
 
,
وی در ادامه گفت: هفته قبل وقتی مقابل پدیده عقب افتادیم توانستیم با یک بازی خوب، منظم و تاکتیکی بازی را برنده از زمین خارج شویم و این نشانه‌های خوبی است. من خیلی از این بابت خوشحالم که بچه‌های ما عاشقانه و با دل و جان فوتبال بازی می‌کنند و از این بابت از تک‌تک بازیکنان تشکر می‌کنم.
,
 
,
سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان بیان کرد: فولاد تیم سختکوش و جنگنده‌‌ای است. با وقت کمی که داشتیم روی دو سه مورد از مسائل تاکتیکی‌شان کار کردیم. پرس تیم فولاد خیلی خوب است و دنبال این هستند ارتباط خط هافبک ما را با ۵۰ متر رو به جلو‌مان قطع کنند. دوندگی‌ از کناره‌های‌شان مخصوصا سمت راست‌ نقطه قوت‌شان است. اگر بتوانیم ارتباط خط هافبک‌شان و بازیکن مهاجم هدف‌شان شیمبا را قطع کنیم فکر می‌کنم بتوانیم به اهداف‌مان که سه امتیاز این بازی است برسیم.
,
 
,
قلعه‌نویی تصریح داشت: خوشحالیم که توانستیم با بازیکنان خوبی که داریم یک تیم خیلی خوب و قوی درست کنیم و بچه‌های ما بیش از توان‌شان تلاش می‌کنند. از باشگاه و شخص مهندس عتیقی و هیئت مدیره محترم آقای اسفندیاری‌پور هم تشکر می‌کنم. یواش یواش این قطار  حرکت کرده سنگ‌هایش زیاد شده و دارند به طرفش سنگ می‌زنند و نمی‌خواهند یک قطبی در فوتبال به وجود بیاید و این مهم نیست.  ما راه‌مان را پیدا و اهدافمان را ترسیم کرده‌ایم و برای اهدافمان می‌جنگیم.
,
 
,
وی در پایان خاطرنشان داشت: ما تکلیف‌مان را انجام می‌دهیم و نتیجه‌ دست خداست. خیلی خوشحالم یک شهرستان ۳۵۰ هزار نفری به یکی از تیم‌های خوب که همه نتایج تیم ما را دنبال می‌کنند تبدیل شده و این خیلی مهم است. نشان می‌دهد که ما راهمان را پیدا کردیم و  به قول آقای مطهری قطاری که حرکت می‌کند بهش سنگ می‌زنند و این سنگ‌ها شروع شده ولی برای ما زیاد مهم نیست. ما تا لحظه آخر تلاش‌مان را می‌کنیم تا ببینیم خدا چه می‌خواهد.
,
 
,
نکونام: شرایط فولاد خوب است اما ایده‌آل نیست
, نکونام: شرایط فولاد خوب است اما ایده‌آل نیست,
 
,
جواد نکونام در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: به نظرم از سالی که گل‌گهر سیرجان به لیگ برتر صعود کرد برنامه‌ریزی خوبی داشتند. توانستند شرایط تیمی را سال به سال بهتر کنند و با برنامه به جلو آمدند. با هزینه‌هایی که می‌کنند برنامه‌های خوبی برای آینده باشگاه و استان‌شان دارند.
 
وی در ادامه بیان داشت: کار خوبی در حال انجام است و امیدوارم تداوم داشته باشد. یک تیم خوب، جون‌دار و با برنامه هستند. فردا انتظار بازی سخت و سنگینی را داریم و آماده بازی هستیم که بتوانیم بهترین عملکرد را فردا مقابل تیم خوب گل‌گهر سیرجان داشته باشیم.  می‌دانیم که در حال حاضر گل‌گهر در بهترین شرایط‌شان هستند.
 
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان بیان داشت: شرایط تیم ما خوب است ولی ایده‌آل نیست. مصدومیت‌ها و محرومیت‌هایی که گریبانگیر ما شده و مشکلاتی که برای‌مان در این مسیر به وجود می‌آید باید کنترل کنیم. سعی می‌کنیم مقابل گل‌گهر بهترین عملکرد را داشته باشیم و با تمرکز بالا بازی کنیم.
 
نکونام در پایان گفت: گل‌گهر در فاز هجومی تیم خطرناکی است. نقاط ضعف‌شان را شناسایی کرده‌ایم و فردا با تمرکز بالا و برنامه‌های تاکتیکی وارد زمین خواهیم شد. امیدوارم از جانب دو تیم بازی خوبی باشد و بتوانیم بازی قابل قبولی را به نمایش بگذاریم و انشاءالله موفق باشیم.
 
انتهای پیام/
,
جواد نکونام در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: به نظرم از سالی که گل‌گهر سیرجان به لیگ برتر صعود کرد برنامه‌ریزی خوبی داشتند. توانستند شرایط تیمی را سال به سال بهتر کنند و با برنامه به جلو آمدند. با هزینه‌هایی که می‌کنند برنامه‌های خوبی برای آینده باشگاه و استان‌شان دارند.
,
 
,
وی در ادامه بیان داشت: کار خوبی در حال انجام است و امیدوارم تداوم داشته باشد. یک تیم خوب، جون‌دار و با برنامه هستند. فردا انتظار بازی سخت و سنگینی را داریم و آماده بازی هستیم که بتوانیم بهترین عملکرد را فردا مقابل تیم خوب گل‌گهر سیرجان داشته باشیم.  می‌دانیم که در حال حاضر گل‌گهر در بهترین شرایط‌شان هستند.
,
 
,
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان بیان داشت: شرایط تیم ما خوب است ولی ایده‌آل نیست. مصدومیت‌ها و محرومیت‌هایی که گریبانگیر ما شده و مشکلاتی که برای‌مان در این مسیر به وجود می‌آید باید کنترل کنیم. سعی می‌کنیم مقابل گل‌گهر بهترین عملکرد را داشته باشیم و با تمرکز بالا بازی کنیم.
,
 
,
نکونام در پایان گفت: گل‌گهر در فاز هجومی تیم خطرناکی است. نقاط ضعف‌شان را شناسایی کرده‌ایم و فردا با تمرکز بالا و برنامه‌های تاکتیکی وارد زمین خواهیم شد. امیدوارم از جانب دو تیم بازی خوبی باشد و بتوانیم بازی قابل قبولی را به نمایش بگذاریم و انشاءالله موفق باشیم.
,
 
,
انتهای پیام/
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه