محرومیت ۳ ورزشکار به دلیل دوپینگ/ صدور حکم ورزشکاران سهگانه و دوومیدانی
۲ ورزشکار سهگانه به مدت ۳ سال و یک ورزشکار از رشته دوومیدانی به مدت ۲ سال، محروم شدند.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایران نادو احکام سه ورزشکار را صادر کرد که بر اساس آن ۳ ورزشکار از رشتههای دوومیدانی و سه گانه به ترتیب به مدت ۲ و ۳ سال از تمامی فعالیتهای ورزشی محروم شدند.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,نوید سلیم پور و فاطمه میریان از ورزشکاران رشته سهگانه به دلیل مصرف ماده ممنوعه اریتروپوئتین به مدت سه سال از تاریخ چهارم آبان ۱۴۰۰ تا سوم آبان ۱۴۰۳ از تمامی فعالیتهای ورزشی محروم شدند.
,همچنین یک ورزشکار رشته دوومیدانی به دلیل مصرف ماده ممنوعه HCG به مدت دو سال از تاریخ دهم مهر ۱۴۰۰ تا نهم مهر ۱۴۰۲ از تمامی فعالیتهای ورزشی محروم شد. با توجه به اینکه ورزشکار رشته دوومیدانی زیر سن قانونی است، طبق مجموعه قوانین ستاد ملی مبارزه با دوپینگ ایران نامش محرمانه بوده و فاش نمیشود.
,انتهای پیام
]
ارسال دیدگاه