قاسمی‌نژاد به ما کمک خواهد کرد؛

مجیدی: نظری درباره حذف از لیگ قهرمانان آسیا ندارم/ از الان به لیست مازاد فکر نمی‌کنیم

مجیدی: نظری درباره حذف از لیگ قهرمانان آسیا ندارم/ از الان به لیست مازاد فکر نمی‌کنیم
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: از الان به لیست مازاد و نیم‌فصل فکر نمی‌کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پدیده در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: بازی فردا برای هر دو تیم مهم است. کاری به جایگاه پدیده در جدول نداریم، بازی سختی خواهد بود و دنبال ۳ امتیاز بازی هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی درباره محروم و مصدومان تیمش بیان داشت: متأسفانه محمد دانش‌گر و بابک مرادی به علت سرماخوردگی و وریا غفوری و محمدرضا آزادی به دلیل مصدومیت به مشهد نیامده‌اند.
,
سرمربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به حذف این تیم از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به دلیل عدم صدور مجوز حرفه‌ای این باشگاه گفت: نظر خاصی در این مورد ندارم.
,
مجیدی پیرامون عدم استفاده از امین قاسمی‌نژاد عنوان داست: امین بازیکنی بسیار خوب، باکیفیت و بااخلاق است ولی در تمرینات براساس آمادگی از بازیکنان استفاده می‌کنیم. امین از بازیکنان خوب ماست و به موقع از او استفاده خواهیم کرد. مطمئن باشید این بازیکن به تیم ما کمک خواهد کرد.
,
وی درباره شایعه جدایی قاسمی‌نژاد از استقلال در نیم‌فصل دوم خاطرنشان داشت: نه لیست مازاد داریم و نه الان در مورد نیم‌فصل می‌خواهیم تصمیم بگیریم. تمرکزمان روی بازی‌های باقیمانده است و هیچ صحبتی نکرده‌ایم. در نیم‌فصل تصمیم می‌گیریم چه بازیکنانی به جمع ما اضافه شوند یا اگر به بازیکنی نیاز نداشتیم از جمع ما جدا خواهند شد.
,
سرمربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به هجمه‌ها علیه آرش رضاوند گفت: اصلاً نه به فضای مجازی کار دارم و نه برای من مهم است. من و کادر فنی از بازیکنی که آماده باشد، استفاده می‌کنیم. برای ما فرقی نمی‌کند کدام بازیکن است. مطمئن باشید تمرینات را می‌بینیم و بازیکنان را هر روز نگاه می‌کنیم. اعضای کادرفنی بهترین کسانی هستند که تصمیم بگیریم چه کسی بازی کند یا نکند. تمرکزمان را روی این مسائل حاشیه‌ای نمی‌گذاریم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه