اخبار داغ

سرمربیان مس و صنعت‌نفت چه گفتند؟

ربیعی: در رفسنجان فقیر هستیم/ منصوریان: تیم صنعت نفت رها شده!

ربیعی: در رفسنجان فقیر هستیم/ منصوریان: تیم صنعت نفت رها شده!
سرمربیان تیم‌های فوتبال مس و صنعت‌نفت پس از دیدارشان در نشست خبری به اظهارنظر پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال مس پس از پیروزی مقابل صنعت نفت در نشست خبری اظهار داشت: شرایط جوی در رفسنجان مناسب نبود و به دلیل باد و برف شدید قطعا مسابقه به تعویق می‌افتاد که به ضرر دو تیم بود و ممکن بود با مصدومیت بازیکنان همراه شود و خوشبختانه به دلیل کیفیت خوب زمین سیرجان توانستیم یک فوتبال خوب را از هر دو تیم شاهد باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
او ادامه داد: برنامه‌های خود را بهتر پیاده کردیم و با فشار روی دروازه حریف موقعیت‌های زیادی را ایجاد کردیم و در ۱۵ دقیقه پایانی نیمه اول، نفت آبادان بهتر عمل کرد. در نیمه دوم نیز شرایط خوب پیش رفت و توانستیم دو گل دیگر به ثمر برسانیم اما این نتیجه از ارزش‌های کادر فنی و بازیکنان نفت آبادان کم نخواهد کرد.
,
 
,
سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان با بیان این که در قرعه کشی لیگ و جام حذفی جزو بدشانس‌ها هستیم، گفت: جام حذفی را جدی می‌گیریم و امیدوار هستیم به خوبی نتیجه بگیریم.
,
 
,
ربیعی با اشاره به این که چمن مصنوعی کیفیت مسابقه را می‌گیرد، عنوان داشت: دو سال است روی چمن مصنوعی در لیگ برتر بازی می‌کنیم و زمین تمرین هم نداریم، امروز زمین چمن سیرجان نشان داد که می‌توانیم چه کیفیتی را از خود ارائه دهیم. در رفسنجان فقیر هستیم اما اقدامات خوبی در حال انجام است و امیدواریم رفسنجان نیز مانند گل گهر امکانات تمرینی خوبی را در آینده داشته باشد.
,
 
,
وی در رابطه با دیدار هفته آینده این تیم مقابل استقلال تهران نیز، تصریح داشت: با صدر نشین لیگ بازی داریم که بازی بسیار سختی است، باید خوب ریکاوری کنیم و چهار روز دیگر به مصاف استقلال برویم.
,
 
,
منصوریان: داوری امروز له و خسته بود
, منصوریان: داوری امروز له و خسته بود,
 
,
علی‌رضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت پس از شکست مقابل مس در نشست خبری اظهار داشت: با شرایط سختی به رفسنجان آمدیم و پس از آن اعلام کردند که مسابقه در سیرجان برگزار می‌شود و نصف تیم خود را در رفسنجان نگه داشتیم و شرایط آب و هوایی متفاوت بود. از تلاش بازیکنان خود راضی هستم اما این تلاش‌ها کافی نبود و دو بازیکن کلیدی خود را در اختیار نداشتیم، از عملکرد جوانان خود راضی نیستم و باید کیفیت خود را ارتقا دهند. در وقت اضافه نیمه اول می‌توانستیم به گل برسیم و یک موقعیت دیگر را نیز هدر دادیم و تیم حریف نیز موقعیت‌هایی را در اختیار داشت.
,
 
,
منصوریان با اشاره به این که نباید مسوولان شهر رختکن تیم را محلی برای عکس گرفتن تبدیل کنند، گفت: احتیاجی به عکس گرفتن نداریم، ما به مسوولانی احتیاج داریم که به ما کمک کنند. هواداران آبادانی به این تیم علاقه فراوانی دارند و با گذشت ۱۳ هفته از لیگ برتر همانند یک تیم رها شده هستیم. توقع داریم به داد ما برسند و امیدواریم نوشداری پس از مرگ سهراب نباشد.
,
 
,
او ادامه داد: هر زمان که به برتری می‌رسیم می‌بینیم که برخی مسوولان سراغ تیم می‌آیند. از مسوولان شهر بسیار گلایه دارم و چقدر می‌توانم به بازیکنان خود اصرار کنم و آن‌ها بدون روحیه فعالیت می‌کنند. شاید بودجه مورد توقع ما یک دهم تیم‌های حریف باشد اما در مورد آن هم شرایط مناسبی نداریم و این زیبنده تیم شهری نیست که بخشی از بودجه کشور را تامین می‌کند.
,
 
,
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با اشاره به این که گروه بی‌عقلی بند ج را مصوب کرده‌اند، بیان داشت: اگر به لیگ یک باشیم به ما پول فراوان می‌دهند و اگر به لیگ برتر بیاییم به ما پولی نمی‌دهند و پالایش و پخش می خواهد به ما کمک کنند اما کار گره خورده است.
,
 
,
منصوریان در مورد عملکرد داوری هم عنوان داشت: تیم داوری امروز خسته و له بود و نای رفتن نداشت و کمک داور از ۲ متری متوجه نمی‌شد که توپ به دست خورده است و داور از صحنه‌های مسابقه جا می‌ماند و تمامی صحنه‌های مسابقه را نیز که ۵۰ درصدی بود برای تیم فوتبال مس رفسنجان سوت می‌زد و علاوه بر این در مورد یک صحنه آفساید نیز اشتباه سوت زده شد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه