معرفی نرم افزار CRM دیدار
ر این مطلب قصد داریم شرکتی را معرفی کنیم که چندین سال است در حوزه CRM فعال است و نرم افزاری برای مدیریت ارتباط با مشتری ارائه میدهد. نرم افزاری که به درد کسب و کارهای ایرانی می خورد و می تواند فرایند فروش یک مجموعه را متحول کند.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در این مطلب از خبرگزاری دانا قصد داریم شرکتی را معرفی کنیم که چندین سال است در حوزه CRM فعال است و نرم افزاری برای مدیریت ارتباط با مشتری ارائه میدهد. نرم افزاری که به درد کسب و کارهای ایرانی می خورد و می تواند فرایند فروش یک مجموعه را متحول کند. : نرم افزار CRM شرکت دیدار
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, CRM, CRM,پیش از معرفی این شرکت و خدماتی که ارائه می دهد، ببینیم اصلاً تعریف CRM چیست و یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری خوب باید دارای چه ویژگیهایی باشد.
, تعریف CRM چیست, CRM,,
CRM چیست؟
, CRM,عبارت CRM مخفف Customer Relationship Management به معنای مدیریت ارتباط با مشتری است و یک فناوری برای مدیریت تمام روابط و تعاملات سازمان با مشتریها به خصوص مشتریهای بالقوه است. هدف استفاده از این نرمافزار بهبود ارتباط با مشتریها بهمنظور رشد کسبوکار است. سیستم سی آر ام به شرکتها کمک میکند تا ارتباط خود را با مشتریهایشان حفظ کنند، فرآیندها را تسهیل کنند و سودآوری کسبوکار خود را بهبود ببخشند.
, CRM, Customer Relationship Management,,
یک سیستم CRM خوب چه ویژگیهایی دارد؟
, CRM,در اینجا به عوامل مهمی که در کسبوکارها بهطور عمومی وجود دارد و ویژگیهایی که یک سیستم CRM خوب بر اساس آنها باید داشته باشد، اشاره میکنیم:
, CRM,پیگیری
,آیا میدانید پیگیری فرصتهای فروش که از کانالهای مختلف به سراغتان میآیند، چه معنایی دارد؟
,- تنها 2 درصد از فروش در اولین تماس انجام میشود. یعنی در صورت عدم پیگیری، 98 درصد از سرنخهای فروش از دست میروند!
- میزان فروش یک کسبوکار تا برقراری ارتباط پنجم با یک سرنخ فروش، تنها تا 5 درصد افزایش مییابد.
- 80 درصد از فروش از تماس پنجم به بعد انجام میشود که نشان میدهد پیگیری منظم و هدفمند تا چه حد برای یک کسبوکار اهمیت دارد.
- 44 درصد از فروشندگان تنها یکبار پیگیری را انجام میدهند که باعث از دست رفتن حجم بسیار زیادی از فرصتهای فروش خواهد شد.
به همین دلیل است که یکی از مهمترین ویژگیهای یک نرم افزار CRM خوب، مخصوصاً در دوران کرونا، این است که به کمک آن بتوانید پیگیریها را به شکلی منظم و مدون، بدون هیچگونه فراموشی انجام دهید.
, CRM,

, همکاری تیمی
,میدانید همکاری تیمی برای کسبوکارتان چه اهمیتی دارد؟
,- همکاری تیمی موفق، سود شرکت را تا 29 درصد افزایش میدهد.
- میزان غیبت کارکنان در پی یک همکاری تیمی موفق، تا 41 درصد کاهش مییابد.
- وقتی تیمهای شرکتتان همکاری موفقی با هم داشته باشند، 17 درصد از کارکنان بهرهوری بالاتری خواهند داشت.
پس عامل مهم دیگر برای یک کسبوکار همکاری تیمی است. یکی دیگر از ویژگیهای یک CRM خوب این است که بتوانید به کمک آن همکاری موفقی میان اعضای تیمتان ایجاد کنید.
, CRM,,

, ,
تجربه مشتری بهتر
,شاید برایتان عجیب باشد اگر بدانید تجربه مشتری تا چه حد بر مشتریهایتان اثرگذار است:
,- 68 درصد از مشتریها برای دسترسی به تجربه مشتری و خدمات بهتر حاضرند هزینهی بیشتری پرداخت کنند.
- برای 86 درصد از مشتریها یک تجربه مشتری خوب باعث میشود که یکمرتبه خرید آنها به ارتباط بلندمدت تبدیل شود.
- 93 درصد از مشتریها به سراغ کسبوکارهایی میروند که تجربه مشتری چشمگیری ارائه میکند.
- 78 درصد از مشتریها درصورتیکه تجربه مشتری خوبی داشته باشند، از یکمرتبه خطای آن کسبوکار چشمپوشی میکنند.
معلوم میشود که ارائه تجربه بهتر به مشتریها برای یک کسبوکار از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. به همین علت باید به سراغ سیستم مدیریت ارتباط با مشتری برویم که از این نظر بتواند خدمات قابلتوجهی ارائه دهد.
,,
گزارشهای دقیق از وضعیت کسبوکار
,احتمالاً میدانید که داشتن تصویری شفاف از وضعیت کسبوکارتان بر اساس تجزیه و تحلیلها و گزارشهای دقیق اهمیت زیادی دارد. اما این آمار را ببینید:
,- سازمانهایی که بر اساس اطلاعات و دادهها، برنامهریزی میکنند 23 برابر بیشتر از بقیه مشتری به دست میآورند.
- در کسبوکارهای مبتنی بر اطلاعات حفظ مشتری 6 برابر بالاتر است.
- 63 درصد از کسبوکارها معتقدند که دادهها و گزارشهای دقیق باعث ایجاد تمایزشان میان رقبا شده است.
- متوسط بازگشت سرمایه برای شرکتهایی که از تجزیهوتحلیلها و گزارشهای دقیق در کسبوکار خود بهره میگیرند، 1300 درصد است.
همین چند جمله کافی است که به اهمیت گزارشهای دقیق از وضعیت کسبوکارتان پی ببرید. بنابراین یک سیستم CRM خوب باید از این نظر هم امکانات قدرتمندی را ارائه دهد.
, CRM,,

, ,
نظارت بر عملکرد کارکنان
,میدانید کارکنان سازمانتان تا چه حد بر روی کسبوکارتان تأثیر دارند؟
,- شرکتهایی که کارکنان متعهدی دارند، 20 درصد فروش بالاتری را تجربه میکنند.
- شرکتهایی که تجربه مشتری چشمگیری ارائه میدهند، 1.5 برابر بیش از سایرین دارای کارکنان متعهد هستند.
- بهبود 5 درصدی در عملکرد کارکنان میتواند باعث جهش 3 درصدی درآمد یک کسبوکار شود.
نقش کارکنان احتمالاً بیش از آن چیزی است که تصور میکردید. اما چطور باید عملکرد اعضای تیم را ارزیابی کنید و بر اساس آن اقدامات لازم را به کار گیرید؟ این دقیقاً همان جایی است که یک CRM خوب میتواند به کمکتان بیاید تا بر عملکرد کارکنانتان به بهترین شکل نظارت داشته باشید.
, CRM,,
کدام CRM، مسئله این است!
, CRM,همانطور که در بالا گفتیم برای آنکه کسبوکار موفقی داشته باشید و بتوانید روی رشد آن تمرکز کنید، چندین عامل کلیدی وجود دارد که نباید از آنها غافل شوید. یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری مناسب باید از این جنبههای بسیار مهم دارای عملکردی قوی باشد. به همین دلیل است که ما یکی از بهترین سیستمهای CRM موجود در ایران یعنی نرم افزار CRM دیدار را معرفی می کنیم چون :
, CRM, نرم افزار CRM, CRM,- به کمک ابزار قدرتمند آن هیچ فرصت و پیگیری را از دست نخواهید داد.
- نرم افزار CRM دیدار شما را قادر میسازد تا همکاری تیمی چشمگیری در میان اعضای تیمتان ایجاد کنید.
- اطلاعات دقیق و کاملی از سوابق هر مشتری، لیست خریدهای قبلی و حتی اطلاعات جزئیتری مانند اخلاق یک مشتری را در اختیارتان قرار میدهد تا بتوانید بر این اساس تجربه مشتری بهتری را ارائه کنید.
- سیستم CRM دیدار گزارشهای دقیقی را در اختیارتان قرار میدهد تا درست مانند مشاوری دقیق و حرفهای در انجام تصمیمگیریهای اساسی کسبوکارتان به شما کمک کند.
- به کمک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری دیدار میتوانید بر عملکرد کارکنانتان به شکلی دقیق نظارت داشته باشید و اقدامات لازم را در ارتباط با آنها انجام دهید.
,

, نرمافزار CRM دیدار تمام ویژگیهایی را که از یک CRM قوی انتظار دارید، در اختیارتان قرار میدهد. بیایید دقیقتر به این موضوع نگاه کنیم:
, CRM, CRM, :,چرا نرم افزار CRM دیدار انتخاب مناسبی برای کسبوکارتان است؟
, CRM,شاید شما هم جز افرادی باشید که از تبلیغات غیرواقعی و اغراقآمیز شرکتها خسته شده باشید. اما نگران نباشید! این یک تبلیغ نیست؛ اینها دلایل قانعکننده و واقعیتهایی هستند که نشان میدهد چرا نرمافزار CRM دیدار یکی از بهترین سیستمهای موجود است:
, CRM,- 99 درصد مشتریهای سیستم مدیریت ارتباط با مشتری دیدار از این محصول رضایت دارند. حتی برای اینکه خیالتان راحتتر شود این مشتریها در وبسایت دیدار به نشانی didar.me معرفی شدهاند تا در صورت تمایل خودتان به سراغشان بروید و از آنها در ارتباط با این سیستم سوال کنید.
- شاید این تجربه را داشتهاید که پس از خریداری یک محصول از خدماتی که آن شرکت ارائه میدهد ناراضی باشید و همین مسئله باعث شده باشد که بهطورکلی نسبت به این موضوع ذهنیت خوبی نداشته باشید. اما دیدار با پشتیبانی قوی که بهطور همیشگی ارائه میدهد باعث میشود که این ذهنیت در شما بهطور کامل تغییر کند.
- در دنیای امروز، بسیاری از کسبوکارها اصل را بر این قرار دادهاند که تا آنجا که میشود هزینههای ریزودرشتی را به بهانههای مختلف از مشتریهایشان دریافت کنند. اما دیدار کاملاً برعکس عمل میکند؛ چون رضایت مشتری از هر چیز دیگری مهمتر است. به همین دلیل نرمافزار CRM دیدار بر اساس بازخوردهای کاربران بهروزرسانیهایی را هر دو هفته یکبار ارائه میدهد تا این سیستم بهتر، سادهتر و سریعتر شود. تمام این بهروزرسانیها هم بدون دریافت هیچگونه هزینهای انجام میشود.
- قیمت سی آر ام یکی از عوامل تأثیرگذار در انتخاب است. نرم افزار CRM دیدار با وجود تمام ویژگیهای چشمگیری که ارائه میدهد، هزینه کاملاً مقرونبهصرفهای دارد. نکته بسیار قابلتوجه این است که قیمت سیستم سی آر ام دیدار تا 5 سال ثابت مانده و در صورت پرداخت سالیانه 20 درصد هم تخفیف ارائه میدهد. فقط کافی است قیمت سی آر ام دیدار را با سایر نرم افزارهای موجود در بازار مقایسه کنید. خودتان متوجه خواهید شد.
- ممکن است هنوز یک موضوع در ذهنتان باقی مانده باشد که باعث تردیدتان در انتخاب نرمافزار CRM دیدار میشود: اینکه چطور میتوانید از قابلیتهای این سیستم استفاده کنید و آن را به کارکنانتان آموزش دهید و چه میزان وقت و انرژی را باید صرف آموزش و پیادهسازی این سیستم در شرکتتان کنید. اما هیچ جای نگرانی نیست. این موضوع هم از نگاه دیدار دور نمانده است و با تشخیص اهمیت این مسئله برای مشتریهای خود، اساس نرم افزار CRM دیدار را بر سادگی و سهولت قرار داده است. پس از تهیه CRM، یک دوره آموزشی کاملاً رایگان و مجازی برای تمامی کاربران شما ارائه میشود. جدا از آموزش کامل، تمامی سوالاتتان را هم میتوانید بپرسید. به علاوه هر زمان که بخواهید میتوانید با دیدار تماس بگیرید و سوالاتتان را مطرح کنید.
]
ارسال دیدگاه