فیلم/ 52 درصد بی سوادی در زمان طاغوت؛ آمارهای دوران پهلوی چه می گویند؟
تا آخرین سالهای سقوط رژیم شاهنشاهی خیل عظیمی از کودکان لازمالتعلیم از امکان ورود به مدارس محروم بودند و به همین دلیل روز به روز با توجه به روند صعودی رشد جمعیت، بر تعداد بی سوادان جامعه افزوده میشد.[
به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تا آخرین سالهای سقوط رژیم شاهنشاهی خیل عظیمی از کودکان لازمالتعلیم از امکان ورود به مدارس محروم بودند و به همین دلیل روز به روز با توجه به روند صعودی رشد جمعیت، بر تعداد بی سوادان جامعه افزوده میشد. به طوری که طبق سرشماری سال 1355 خورشیدی، از کل جمعیت 27.1 میلیون نفری 6 ساله به بالا، 14.2 میلیون نفر (52.5%) بیسواد بودهاند.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,]
ارسال دیدگاه