سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز:
اومیکرون بسیار مسری است/ نباید سهلانگارانه به آن نگاه کرد
محمدحسین سرمست گفت: اومیکرون بسیار مسری است و نباید ساده و سهلانگارانه به آن نگاه کرد و با واکسیناسیون، رعایت بیش از پیش پروتکلهای بهداشتی میتوان در کنترل این بیماری موفق بود.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رهیاب، محمدحسین سرمست سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز در نشست خبری با اصحاب رسانه خوزستان در سالن جلسات دانشگاه اظهار کرد: اهداف معنوی، آرمانی و کمالات انسانی که در ذهن همه ماست فراهم نمیشود مگر اینکه امکانات زمینهای آن فراهم گردد.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب,
وی افزود: در خوزستان باید همگی دست به دست هم دهیم تا در حوزه آموزش، پژوهش، بهداشت و درمان پیشرفت بیشتری داشته باشیم.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: ما جزئی از بدنه دولت هستیم که مردم از ما انتظار دارند تا شرایط بهداشت و درمان را بهتر پیش ببریم که شما به عنوان اصحاب رسانه میتوانید مشکلات و پیشنهادات را از دل مردم گرفته و با ایدهها و خلاقیتهای خود به ما منتقل کنید تا مجموعا به یک پیشرفت جمعی برسیم.
سرمست ادامه داد: خوزستان دریچه نفوذ کشور است و باید در این خصوص تعصب داشته باشیم و به عنوان مرزبانان کشور تمام و کمال نقش خود را ایفا کنیم.
وی بیان کرد: استان ما در پاندمی کرونا پا به پای کل کشور در کنترل بیماری حرکت کرده و کل مجموعه دانشگاه در خدمت حوزه بهداشت و درمان بودند و پیکهای بیماری یکی پس از دیگری پشت سر گذاشته شد.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز ادامه داد: از پیک بیماری نباید ترسید اما باید از بیمار شدن ترسید و مراقب بود.
سرمست یادآور شد: امیکرون بسیار مسری است و نباید ساده و سهل انگارانه به آن نگاه کرد و با واکسیناسیون، رعایت بیش از پیش پروتکلهای بهداشتی، عدم حضور در مراسمات و تجمعات، تهویه مناسب و استفاده از ماسک میتوان در کنترل این بیماری موفق بود.
وی در پایان گفت: اگرچه سیستم بهداشت و درمان در خدمت مردم است ولی این بدان معنا نیست که مردم خود را در معرض خطر ابتلا به بیماری قرار دهند، چرا که مشخص نیست بیماری چه پایانی را برای ما رقم بزند.
انتهای پیام/
وی افزود: در خوزستان باید همگی دست به دست هم دهیم تا در حوزه آموزش، پژوهش، بهداشت و درمان پیشرفت بیشتری داشته باشیم.
,
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: ما جزئی از بدنه دولت هستیم که مردم از ما انتظار دارند تا شرایط بهداشت و درمان را بهتر پیش ببریم که شما به عنوان اصحاب رسانه میتوانید مشکلات و پیشنهادات را از دل مردم گرفته و با ایدهها و خلاقیتهای خود به ما منتقل کنید تا مجموعا به یک پیشرفت جمعی برسیم.
,
سرمست ادامه داد: خوزستان دریچه نفوذ کشور است و باید در این خصوص تعصب داشته باشیم و به عنوان مرزبانان کشور تمام و کمال نقش خود را ایفا کنیم.
,
وی بیان کرد: استان ما در پاندمی کرونا پا به پای کل کشور در کنترل بیماری حرکت کرده و کل مجموعه دانشگاه در خدمت حوزه بهداشت و درمان بودند و پیکهای بیماری یکی پس از دیگری پشت سر گذاشته شد.
,
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز ادامه داد: از پیک بیماری نباید ترسید اما باید از بیمار شدن ترسید و مراقب بود.
,
سرمست یادآور شد: امیکرون بسیار مسری است و نباید ساده و سهل انگارانه به آن نگاه کرد و با واکسیناسیون، رعایت بیش از پیش پروتکلهای بهداشتی، عدم حضور در مراسمات و تجمعات، تهویه مناسب و استفاده از ماسک میتوان در کنترل این بیماری موفق بود.
,
وی در پایان گفت: اگرچه سیستم بهداشت و درمان در خدمت مردم است ولی این بدان معنا نیست که مردم خود را در معرض خطر ابتلا به بیماری قرار دهند، چرا که مشخص نیست بیماری چه پایانی را برای ما رقم بزند.
,
انتهای پیام/
, ]
ارسال دیدگاه