مقابل امارات یکدرصد هم کم نمیگذاریم؛
قلیزاده: صعودمان قطعی شده اما با تمام قوا جلو میرویم/ مهم نیست که چهکسی در ترکیب اصلی قرار بگیرد
وینگر تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: فکر میکنم همه بازیکنان کیفیت لازم را دارند، پس مهم نیست که چه کسی در ترکیب اصلی قرار میگیرد.[
به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی قلیزاده در نشست خبری پیش از دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل امارات در بازیهای انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، اظهار داشت: قطعاً بازی سختی داریم. درست است که صعودمان قطعی شده، ولی همه تلاش خود را میکنیم و با تمام قوا جلو میرویم. بازی با امارات یک بازی سخت و فیزیکی خواهد بود و امیدواریم سه امتیاز آن را بگیریم و دل مردم را شاد کنیم.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی در ادامه گفت: ما با تمام قوا به میدان میرویم. فکر میکنم همه بازیکنان کیفیت لازم را دارند، پس مهم نیست که چه کسی در ترکیب اصلی قرار میگیرد. هر کسی در ترکیب قرار بگیرد، با تمام وجود بازی خواهد کرد. ما یک درصد هم کم نمیگذاریم و میخواهیم با قدرت این مسابقات را پشت سر بگذاریم.
انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه