معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان خبر داد:
برگزاری چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر به صورت همزمان درکرمان
معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: این جشنواره ازتاریخ۱۵ تا۳۰بهمن ماه درکرمان برگزار و همزمان با برپایی این جشنواره؛ نمایشگاهی از آثار منتخب هنرمندان فعال هنرهای تجسمی استان تحت عنوان"تجسم هنر" در محل موزه هنرهای معاصرصنعتی کرمان به نمایش در خواهد آمد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "راه آرمان" وحیدمحمدی،معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان افزود: جشنواره چهاردهم هنرهای تجسمی فجر همزمان در تهران و 30 استان کشور از روز جمعه ۱۵ بهمنماه با حضور هنرمندان در بخش طوبای زرین (مسابقه هنرهای تجسمی) وسایر بخشهای پیش بینی شده گشایش مییابد و تا 30 بهمن ماه ادامه دارد.
وی افزود: به همین مناسبت نمایشگاهی از آثار منتخب هنرمندان تجسمی استان کرمان از جمعه ۱۵ بهمن ماه در «موزه هنرهای معاصرصنعتی کرمان» به مدت۱۵روز برپا خواهد شد.
معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان ادامه داد:این نمایشگاه شامل مجموعه ای ازآثار علی رشیدی،کریم اله خانی،ناصرعرب پور،مهدیه دهقانی،سهیلا منصوری،هانیه فیروزآبادی،سیدجوادمهدوی،علیرضامهدی زاده، سعیدکارآمد وعباس افضلی ننیز وبه مدیریت هنری دکترسلاجقه رییس دانشکده هنرورییس انجمن هنرهای تجسمی استان برنامه ریزی وتدارک شده است.
وی تصریح کرد اختتامیه این رویداد نیز باتقدیر و تکریم فعالان هنرهای تجسمی پیش بینی شده است.
گفتنی است؛ طبق اعلام دبیرخانه چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی کشور، تعداد ۴۳۴۵ هنرمند ۱۰ هزار و ۸۶۲ اثر به دبیرخانه ارسال کرده اند که نقاشی، عکاسی و گرافیک در رتبههای اول تا سوم قرار دارند که از این تعداد شرکتکنندگان آقا ۱۷۸۵ نفر و تعداد شرکت کنندگان خانم ۲۵۶۰ نفر هستند.
,
,
,
,
,
,
,
,
انتهای پیام/
,
]
ارسال دیدگاه