اخبار داغ

یک سگ و 42 راس اسب دارم

آزمون: به بایرن مونیخ و دورتموند گل زدم/ مهم نیست چقدر برای لورکوزن گل بزنم

آزمون: به بایرن مونیخ و دورتموند گل زدم/ مهم نیست چقدر برای لورکوزن گل بزنم
ستاره تیم ملی ایران گفت: مهم نیست چقدر برای لورکوزن گل بزنم و تمام تلاشم را می کنم تا تیم موفق شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار آزمون ستاره تیم ملی کشورمان در تست های آمادگی جسمانی باشگاه بایرلورکوزن حضور پیدا کرد تا آماده پیوستن به تمرین گروهی تیم باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

آزمون در مصاحبه با دوربین باشگاه بایرلورکوزن، اظهار داشت: سفری طولانی داشتم و خوشحالم که برای رسیدن به اینجا بسیاری از دوستانم به من کمک کردند. تست های کرونا را انجام دادم و تست های آمادگی جسمانی هم انجام دادم تا بتوانیم آماده ملحق شدن به تیم باشم.

,

وی در ادامه درباره انتخاب بایرلورکوزن و ملاقات با دوست سابقش گفت: آندری لونف دروازه بان روس همبازی من  در زنیت بودم. او بهترین دوست و برادرم است. من این تیم از سال ها قبل می شناسم. لورکوزن 2 سال پیش هم برای جذب من اقدام کرد. این پیشنهاد برایم جذاب بود. مربیان، بازیکنان و هوادارانش را می شناسم. همه چیز خوب است و احساس می کنم می توانیم قهرمان شویم.

,

ستاره ایرانی درباره گلزنی اش به تیم های آلمانی در اروپا، گفت: بله، من به بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کردم. البته به دورتموند نیز گل زدم ولی VAR گلم را مردود اعلام کرد.

, VAR,

آزمون بعد از عملکرد درخشانش در زنیت به لورکوزن آمد. ستاره ایرانی درباره اینکه می تواند درخشش خود را لورکوزن ادامه دهد، گفت: مهم نیست چقدر برای لورکوزن گل بزنم. وقتی به باشگاه آمدم به رئیس لورکوزن گفتم تمام تلاشم را برای موفقیت تیم می کنم و با جان و دل برای تیم بازی می کنم. رئیس باشگاه برای آوردن من به اینجا تلاش زیادی کرد و بابت تمام کمک هایش تشکر می کنم. تمام تلاشم را می کنم تا تیم موفق شود.

,

ستاره ایرانی درباره علاقه اش به حیوانات، گفت: من حیوانات را دوست دارم. من یک سگ دارم. 42 راس اسب دارم البته تا روزهای آینده تعداد اسب هایم به عدد 52 خواهد رسید. من عاشق حیوانات هستم.

,

آزمون در پایان درباره بازی حساس فردا تیمش مقابل دورتموند، گفت: در بازی فردا می توانم شرکت کنم. ولی قلبم با هم بازی هایم و هواداران است. برای تماشای بازی به استادیوم می آیم و امیدوارم برنده شویم. البته مطمئن هستم می توانیم برنده شویم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه