گزارش تصویری؛
راهپیمایی خودرویی اراکی ها در جشن ملی ۲۲بهمن
شهروندان اراکی همانند دیگر هموطنان، با حضور با شکوه در راهپیمایی خودرویی ۲۲بهمن امسال، چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ شهروندان اراکی همانند دیگر هموطنان، با حضور با شکوه در راهپیمایی ۲۲بهمن امسال، چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب؛,
امسال هم به دلیل شیوع کرونا، این راهپیمایی در شهرهای قرمز کرونایی از جمله اراک به صورت خودرویی برگزار شد.
,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

, عکاس: علیرضا نجمی
,انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه