سرپرست مرکز اورژانس تهران خبر داد؛

انفجار کپسول اکسیژن با یک مصدوم و ۲ فوتی!

انفجار کپسول اکسیژن با یک مصدوم و ۲ فوتی!
صالح طبری گفت: امروز یکشنبه یک مورد حادثه انفجار کپسول اکسیژن به مرکز ۱۱۵ اورژانس تهران اعلام شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از روابط عمومی مرکز اورژانس تهران؛ یحیی صالح طبری سرپرست مرکز اورژانس تهران گفت: در ساعت ۱۵:۵۷ امروز یکشنبه یک مورد حادثه انفجار کپسول اکسیژن به مرکز ۱۱۵ اورژانس تهران اعلام شد.

وی ادامه داد: ۲ دستگاه آمبولانس بلافاصله به محل حادثه اعزام شد.

صالح طبری افزود: در این حادثه متأسفانه ۲ نفر (آقای ۳۵ ساله و آقای ۴۰ ساله) جان خود را از دست دادند و ۱ مصدوم این حادثه توسط بالگرد امداد هوایی اورژانس تهران به بیمارستان هفت تیر انتقال یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه