واکنش رئیس دانشگاه علوم پزشکی به اقدامی عجیب در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج/خبرهای خوش برای پرستاران
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نسبت به حضور کارگران کرونایی در بیمارستان شهید بهشتی این شهر واکنش نشان داد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس تعدادی از نیروهای خدماتی شاغل در بیمارستان شهید بهشتی با بیان اینکه به ما اعلام شده در صورت مثبت بودن تست کرونا باید در محل کار حضور داشته باشیم، عنوان کردند: کارگری که دچار تب و لرز شدید و همچنین بدن درد بوده و راه رفتن برای او مشکل است با کدام توان می تواند در محل کار حاضر شود.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,این افراد ادامه دادند: اگر این کارگران مریض باشند روند درمان آنها با مشکل مواجه می شود و همچنین می توانند سبب آلودگی دیگران شوند.
در همین رابطه رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در گفتگو با خبرنگار ما گفت: طبق قانون اگر کارمندی به کرونا مبتلا شود باید پزشک مربوطه بیماری وی را تایید کند از طرفی باید نتیجه تست "پی سی آر" وی مثبت باشد در این شرایط هیچ اداره ای ملزم به پذیرش کارمند نیست.
وی با بیان اینکه برخی افراد به بهانه کرونا غیبت می کنند، گفت: مصوبه ستاد ملی کرونا اعلام دارد هر کسی به کرونا دچار شده است باید تست پی سی آر وی با تایید پزشک مربوطه مثبت باشد در این شرایط بعد از 5 روز به محل کار رجوع خواهد کرد.
یزدانپاه افزود: اگر نیروهای خدماتی احساس بیماری دارد باید بعداز اینکه تست وی مثبت بود و پزشک تایید کرد نتیجه را به شرکت تحویل دهد در غیر ایصورت غیبت برای این قبیل افراد صادر می شود.
این مسئول در واکنش به تجمع شماری از پرستاران در 2 اسفندماه گفت: استان ما مشکلی ندارد و پرداختی در حال انجام است و در طی روزهای آینده به انها کارانه پرداخت می شود و از ابتدای کرونا تا امروز تجمع نداشته اند.
وی در پایان افزود: با وجود کمبودهایی که از ابتدای کرونا وجود داشت، تجمعی در بخش پرستاران مشاهده نشده است از طرفی اضافه کار پرستار از مزایای مستمر و غیر مستمر و همچنین حقوق آنها پرداخت شده است و کارانه آنها از درآمدهای بیمارستان است به آنها پرداخت می شود.
انتهای پیام/
این افراد ادامه دادند: اگر این کارگران مریض باشند روند درمان آنها با مشکل مواجه می شود و همچنین می توانند سبب آلودگی دیگران شوند.
در همین رابطه رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در گفتگو با خبرنگار ما گفت: طبق قانون اگر کارمندی به کرونا مبتلا شود باید پزشک مربوطه بیماری وی را تایید کند از طرفی باید نتیجه تست "پی سی آر" وی مثبت باشد در این شرایط هیچ اداره ای ملزم به پذیرش کارمند نیست.
وی با بیان اینکه برخی افراد به بهانه کرونا غیبت می کنند، گفت: مصوبه ستاد ملی کرونا اعلام دارد هر کسی به کرونا دچار شده است باید تست پی سی آر وی با تایید پزشک مربوطه مثبت باشد در این شرایط بعد از 5 روز به محل کار رجوع خواهد کرد.
یزدانپاه افزود: اگر نیروهای خدماتی احساس بیماری دارد باید بعداز اینکه تست وی مثبت بود و پزشک تایید کرد نتیجه را به شرکت تحویل دهد در غیر ایصورت غیبت برای این قبیل افراد صادر می شود.
این مسئول در واکنش به تجمع شماری از پرستاران در 2 اسفندماه گفت: استان ما مشکلی ندارد و پرداختی در حال انجام است و در طی روزهای آینده به انها کارانه پرداخت می شود و از ابتدای کرونا تا امروز تجمع نداشته اند.
وی در پایان افزود: با وجود کمبودهایی که از ابتدای کرونا وجود داشت، تجمعی در بخش پرستاران مشاهده نشده است از طرفی اضافه کار پرستار از مزایای مستمر و غیر مستمر و همچنین حقوق آنها پرداخت شده است و کارانه آنها از درآمدهای بیمارستان است به آنها پرداخت می شود.
انتهای پیام/
این افراد ادامه دادند: اگر این کارگران مریض باشند روند درمان آنها با مشکل مواجه می شود و همچنین می توانند سبب آلودگی دیگران شوند.
,در همین رابطه رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در گفتگو با خبرنگار ما گفت: طبق قانون اگر کارمندی به کرونا مبتلا شود باید پزشک مربوطه بیماری وی را تایید کند از طرفی باید نتیجه تست "پی سی آر" وی مثبت باشد در این شرایط هیچ اداره ای ملزم به پذیرش کارمند نیست.
,وی با بیان اینکه برخی افراد به بهانه کرونا غیبت می کنند، گفت: مصوبه ستاد ملی کرونا اعلام دارد هر کسی به کرونا دچار شده است باید تست پی سی آر وی با تایید پزشک مربوطه مثبت باشد در این شرایط بعد از 5 روز به محل کار رجوع خواهد کرد.
,یزدانپاه افزود: اگر نیروهای خدماتی احساس بیماری دارد باید بعداز اینکه تست وی مثبت بود و پزشک تایید کرد نتیجه را به شرکت تحویل دهد در غیر ایصورت غیبت برای این قبیل افراد صادر می شود.
,این مسئول در واکنش به تجمع شماری از پرستاران در 2 اسفندماه گفت: استان ما مشکلی ندارد و پرداختی در حال انجام است و در طی روزهای آینده به انها کارانه پرداخت می شود و از ابتدای کرونا تا امروز تجمع نداشته اند.
,وی در پایان افزود: با وجود کمبودهایی که از ابتدای کرونا وجود داشت، تجمعی در بخش پرستاران مشاهده نشده است از طرفی اضافه کار پرستار از مزایای مستمر و غیر مستمر و همچنین حقوق آنها پرداخت شده است و کارانه آنها از درآمدهای بیمارستان است به آنها پرداخت می شود.
,,
انتهای پیام/
,]
ارسال دیدگاه