سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز خبر داد؛

بستری ۱۸۲ بیمار کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های خوزستان

بستری ۱۸۲ بیمار کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های خوزستان
حبیب حی بر به بستری ۵۴۷ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های خوزستان اشاره کرد و گفت: ۱۸۲ بیمار نیز در بخش‌های ویژه زیر مراقبت هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حبیب حی بر سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز در گفت و‌گو با خبرنگار رهیاب اظهار کرد: ۵۴۷ بیمار کرونایی هم اکنون در بیمارستان‌های خوزستان بستری هستند که از این تعداد ۳۶۵ نفر در بخش عادی و ۱۸۲ بیمار در بخش ویژه زیر مراقبت هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب,
وی افزود: تعداد مراجعه بیماران به مراکز درمانی خوزستان زیاد است به گونه‌ای که ظرفیت آی سی یو بیمارستان رازی اهواز تکمیل شده است.
سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز با بیان اینکه مراکز دیگر را فعال کرده و با تلاش زیاد تخت‌های آی سی یو را افزایش می‌دهیم، گفت: اگرچه ظرفیت تخت‌های آی سی یو در بیمارستان‌های خوزستان محدود است اما شبانه روزی تلاش می‌کنیم تا بیماری بدون تخت آی سی یو نماند.
حی بر گفت: تخت‌های آی سی یو بیمارستان‌ها تنها برای بیماران کرونایی نیست و باید دیگر بیماران از جمله ضربه مغزی‌ها، تصادفی‌ها و ... را هم در نظر بگیریم.
وی افزود: در این پیک بیماری، بیشتر افرادی گرفتار می شوند که بیماری زمینه‌ای داشته و یا واکسن نزده‌اند لذا خانواده‌ها باید از حضور در تجمعات و دورهمی پرهیز کنند تا دیگران مبتلا نشوند.
سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: از آنجا که بیمارستان‌های اهواز مرجع بوده، بعضی بیماران بدحال دیگر شهرستان‌های استان هم به اهواز اعزام می‌شوند تا در آی سی یو بستری شوند. 
حی بر ادامه داد: در اهواز حدود ۲۵۰ تخت آی سی یو وجود دارد که به نسبت زیاد است اما همه این تخت‌ها مختص این شهرستان نیست زیرا بار مراجعه به مراکز درمانی اهواز بسیار زیاد است.
وی گفت: اگر آی سی یوهای بیمارستان‌های اهواز پر شود، نمی‌توان جوابگوی بیماران دیگر شهرستان ها بود لذا رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از جمله ماسک زدن در شهرستان‌های استان باید بیشتر شود. 
هم اکنون هفت شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، هشت شهرستان نارنجی و ۱۲ شهرستان زرد کرونایی هستند.
 
 
انتهای پیام/
,
وی افزود: تعداد مراجعه بیماران به مراکز درمانی خوزستان زیاد است به گونه‌ای که ظرفیت آی سی یو بیمارستان رازی اهواز تکمیل شده است.
,
سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز با بیان اینکه مراکز دیگر را فعال کرده و با تلاش زیاد تخت‌های آی سی یو را افزایش می‌دهیم، گفت: اگرچه ظرفیت تخت‌های آی سی یو در بیمارستان‌های خوزستان محدود است اما شبانه روزی تلاش می‌کنیم تا بیماری بدون تخت آی سی یو نماند.
,
حی بر گفت: تخت‌های آی سی یو بیمارستان‌ها تنها برای بیماران کرونایی نیست و باید دیگر بیماران از جمله ضربه مغزی‌ها، تصادفی‌ها و ... را هم در نظر بگیریم.
,
وی افزود: در این پیک بیماری، بیشتر افرادی گرفتار می شوند که بیماری زمینه‌ای داشته و یا واکسن نزده‌اند لذا خانواده‌ها باید از حضور در تجمعات و دورهمی پرهیز کنند تا دیگران مبتلا نشوند.
,
سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: از آنجا که بیمارستان‌های اهواز مرجع بوده، بعضی بیماران بدحال دیگر شهرستان‌های استان هم به اهواز اعزام می‌شوند تا در آی سی یو بستری شوند. 
,
حی بر ادامه داد: در اهواز حدود ۲۵۰ تخت آی سی یو وجود دارد که به نسبت زیاد است اما همه این تخت‌ها مختص این شهرستان نیست زیرا بار مراجعه به مراکز درمانی اهواز بسیار زیاد است.
,
وی گفت: اگر آی سی یوهای بیمارستان‌های اهواز پر شود، نمی‌توان جوابگوی بیماران دیگر شهرستان ها بود لذا رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از جمله ماسک زدن در شهرستان‌های استان باید بیشتر شود. 
,
هم اکنون هفت شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، هشت شهرستان نارنجی و ۱۲ شهرستان زرد کرونایی هستند.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه