اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال؛

جریمه ۲۰ میلیون تومانی مهاجم استقلال به‌علت ورود غیرقانونی به زمین/ ارجاع شکایت هوادار به کمیته داوران

جریمه ۲۰ میلیون تومانی مهاجم استقلال به‌علت ورود غیرقانونی به زمین/ ارجاع شکایت هوادار به کمیته داوران
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال جدیدترین آرای خود را اعلام داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال؛ کمیته انضباطی درباره شکایت باشگاه هوادار علبه باشگاه استقلال مبنی بر بهره بردن از ۱۲ بازیکن به جای ۱۱ بازیکن در زمان به ثمر رسیدن گل دوم تیم استقلال در بازی مورخ ۱۵ بهمن ماه با این توضیح که امیرحسین حسین‌زاده که با آرمان رمضانی تعویض  شده، در زمان به ثمر رسیدن گل استقلال توسط امیرارسلان مطهری همچنان در زمین مسابقه حضور داشته؛ با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و همچنین مشاهده فیلم بازی که بیانگر ورود مجدد بازیکن تعویضی پس از خروج از زمین مسابقه در لحظه به ثمر رسیدن گل به زمین، بدون اجازه داور بوده، در نتیجه مستند به بند «و» ماده ۵۲ مقررات انضباطی مصوب ۱۳۹۷ که ورود بازیکن به زمین مسابقه با ورود مجدد بعد از خروج بدون اجازه داور را مصداقی از تخلفات جزیی و بازیکن را نیز مستحق دریافت کارت زرد عنوان نموده و نظر به اطلاق این مقرره، بر همین اساس تخلف بازیکن امیرحسین حسین‌زاده مبنی بر ورود مجدد بعد از خروج از زمین مسابقه بدون اجازه داور را محرز و مسلم تشخیص و مستند به مواد ۵۱، ۵۲ و ۱۱۷ مقررات انضباطی متخلف به پرداخت مبلغ دویست میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد که رأی صادره قطعی و قابل اجراست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در خصوص دیگر شکایت باشگاه هوادار از داور مسابقه مبنی بر ارتکاب اشتباهاتی در امر داوری با توجه به محتویات پرونده و نظر به این که موضوع شکایت از مصادیق بند ۲ ماده ۱۵ مقررات انضباطی تشخیص داده نمی شود در نتیجه اتخاذ تصمیم راجع به موضوعات اعلامی در صلاحیت کمیته داوران فدراسیون بوده و بدل پرونده در این خصوص به آن کمیته ارسال می شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه