الهامی: گل‌گهر بهتر از ما از فرصت‌های خود استفاده کرد

الهامی: گل‌گهر بهتر از ما از فرصت‌های خود استفاده کرد
سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: این گل‌گهر بود که از فرصت‌های خود استفاده کرد و باید به آنها این پیروزی را تبریک بگویم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ساکت الهامی پس از شکست 2 بر صفر تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان در نشست خبری اظهار داشت: به تیم خوب گل‌گهر، مجموعه باشگاه گل‌گهر، آقای قلعه‌نویی و بازیکنان این تیم تبریک می‌گویم. با توجه به شرایط و انرژی مصرف شده ما در این بازی، به اندازه‌ای تلاش کردیم که بتوانیم برنده باشیم، اما نشد. این گل‌گهر بود که از فرصت‌های خود استفاده کرد و باید به آنها این پیروزی را تبریک بگویم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
انتهای پیام؛ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه