۲ نفر از مدیران کرمانشاه دستگیر شدند
شهرام کرمی از دستگیری دو نفر از مدیران یکی از ادارات کل استان کرمانشاه توسط حفاظت اطلاعات دادگستری استان خبر داد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز، شهرام کرمی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهارکرد: با رصد و اشراف اطلاعاتی نیروهای حفاظت اطلاعات دادگستری کل استان کرمانشاه، دو نفر از مدیران یکی از ادارات کل زیرمجموعه این دستگاه دستگیر شدند.
وی ادامه داد: این دو نفر به اتهام اختلاس و ارتشاء و با قرار تامین بازداشت شده اند.
دادستان کرمانشاه با قدردانی از هوشیاری نیروهای جان برکف حفاظت اطلاعات دادگستری استان، خاطرنشان کرد: رسیدگی به پرونده این دو نفر به اتهام تخلف مالی سازمان یافته پس از طی مراحل قانونی مقدماتی بزودی آغاز خواهد شد.
انتهای پیام/
,
,
,
,
,
]
ارسال دیدگاه