اخبار داغ

سرمربیان صنعت نفت و گل‌گهر چه گفتند؟

منصوریان: با تمام قوا به مصاف پرسپولیس می‌رویم/ قلعه‌نویی: شاید اگر جام می‌آوردیم، این قدر محبوبیت و مظلومیت نداشتیم!

منصوریان: با تمام قوا به مصاف پرسپولیس می‌رویم/ قلعه‌نویی: شاید اگر جام می‌آوردیم، این قدر محبوبیت و مظلومیت نداشتیم!
سرمربیان تیم‌های فوتبال صنعت نفت و گل‌گهر پس از دیدارشان در نشست خبری به اظهارنظر پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا منصوریان پس از شکست 2 بر یک صنعت نفت مقابل گل‌گهر در نشست خبری اظهار داشت: بازی بسیار باکیفیتی را دیدیم که دلیل اصلی آن، زمین خوب گل‌گهر بود. می‌دانستیم در این بازی چه می‌خواهیم و خیلی زود به گل رسیدیم. پس از زدن گل می‌توانستیم گل دیگری به ثمر برسانیم که دروازه‌بان گل‌گهر خوش‌شانس بود. بازی پایاپای بود و روی یکی دو غفلت گل خوردیم. در هفته‌های گذشته عادت به باخت نداشتیم و پس از هفت، هشت هفته شکست می‌خوریم. شرایط برای ما راضی‌کننده نبود، چون جدول به گونه‌ای است که می‌توانیم خودمان را در کمرکش بالا ببینیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی پیروزی گل‌گهر سیرجان را به اعضای این تیم تبریک گفت و تصریح کرد: بازیکنان ما می‌توانستند راحت‌تر بازی کنند. پس از هر مسابقه، جلسه روانی و نیمه فنی در رختکن داریم و همین کار را بعد از این مسابقه کردیم. چند روز دیگر باید به مصاف پرسپولیس برویم و باید بچه‌ها را باهوش کنیم. از آنها فوق‌العاده راضی هستم و به نظرم خیلی تلاش کردند. سیرجان ارتفاع بسیار بالایی دارد و ما از ارتفاع منفی آمده‌ایم. از دوندگی بی‌امان بازیکنانم خیلی راضی بودم.

,

سرمربی صنعت نفت آبادان در ادامه خاطرنشان کرد: مقابل تیم‌های قلعه‌نویی باید کار را تمام کنید و ما می‌توانستیم گل دوم را بزنیم. در نیمه دوم یک یا دو شانس روی ضدحملات به گل‌گهر دادیم و خودمان شانس گلزنی داشتیم. درباره داوری صحبت نمی‌کنم و زمانی که داوران بازی را اعلام می‌کنند، شرایط را برای بازیکنان آنالیز می‌کنیم. بازیکنان به من اعتراض می‌کردند که عرب براقی (داور مسابقه)، بیشتر صحنه‌های برابر را به سود حریف می‌گرفت.

,

منصوریان با اشاره به اخراج کاپیتان صنعت نفت آبادان بیان کرد: ضربه دوم طالب ریکانی اخراج داشت، اما می‌شد که این تصمیم، سختگیرانه نباشد. با این حال داور از همه ما به صحنه نزدیک‌تر بود. با افتخار از عملکرد تیمم دفاع می‌کنم و بازیکنان نسبت به بضاعتی که داریم، بسیار خوب عمل کرده‌اند. از بازیکنان جوانی که وارد زمین شدند هم راضی هستم، اما مصدومیت‌ها و سرماخوردگی‌های پیاپی، زور تیم را کم کرده است.

,

وی اشاره‌ای به دیدار هفته بیست‌ویکم شاگردانش داشت و گفت: هفته آینده با تمام قوا به مصاف پرسپولیس می‌رویم و این مسابقه برای ما نقطه عطف است. از آن بازی خواسته‌های متفاوت و زیادی داریم تا بازیکنان را بلند کنیم. اگر آنها هفته آینده پیروز شوند، به سرمنزل می‌رسند و برای آنها عاقبت به‌خیری خاصی در آینده فوتبال خواهد داشت. گل‌گهر تیم خوبی است و اگر هفت امتیاز از این تیم کسر نمی‌شد، شاید در کورس قهرمانی تلاش می‌کرد. می‌توانستیم در پایان بازی گل بزنیم و نمی‌گویم بدشانس؛ می‌گویم کم‌تلاش. در بوندس‌لیگا بازی کرده‌ام و اعتقاد به شانس ندارم.

,

سرمربی صنعت نفت آبادان در مورد صحنه‌ای که نیمکت‌نشینان گل‌گهر اعتقاد به خطای پنالتی داشتند، عنوان کرد: من صحنه را ندیدم، اما قلعه‌نویی رئیس، بزرگ و برادر ماست و نمی‌توانم روی حرفش نظر بدهم. او کمک زیادی به من کرده است و کارشناسان می‌توانند در خصوص این صحنه نظر بدهند. قلعه‌نویی، فوتبال را در همه زوایا بهتر از من متوجه می‌شود و اگر پنالتی اعلام نشد، داور به تیم حریف کم‌لطفی کرده است.

,

منصوریان درباره محرومیت طالب ریکانی از بازی با پرسپولیس اظهار داشت: او بازیکن شماره 10 کلاسیک است و از جنس طالب در فوتبال ما دو یا سه بازیکن هم نیست. اگر او در تیمی چون استقلال و پرسپولیس باشد، تکیه‌گاه تیم می‌شود. ما توپ را در آخرین مرحله به طالب ختم و تیم را روی او بنا می‌کنیم. ریکانی بازیکنی بین‌المللی و یک رهبر واقعی برای ماست. خیلی ناراحت شدیم که او را از دست دادیم و جوانی که به جای او بازی می‌کند، باید بار سختی به دوش بکشد.

,

وی در ادامه تمجیدهای خود از ریکانی بیان کرد: بیشتر بازیکنان شماره 10، میل کمی به خشونت دارند و وقتی چنین کاری می‌کنند، اخراج می‌شوند. طالب برای ما یک وزنه بوده و تاپ‌ترین بازیکن ایران است. همه بازیکنان تلاش می کنند خوب باشند، اما ریکانی از همه یک پله بالاتر است و ضربه چپ مرگباری دارد.

,

قلعه‌نویی: شاید اگر جام می‌آوردیم، این قدر محبوبیت و مظلومیت نداشتیم

, قلعه‌نویی: شاید اگر جام می‌آوردیم، این قدر محبوبیت و مظلومیت نداشتیم,

امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پس از برتری 2 بر یک تیمش مقابل صنعت نفت گفت: به منصوریان و تیم تکنیکی‌ و خوبش تبریک می‌گویم. فوتبال زیبایی بود. هر بازی که گل‌گهر بازی می‌کند زیباست و دو، سه گل دارد. به تیم گل‌گهر و بازیکنان خوب تیم‌مان هم باید تبریک بگوییم. بعد از اتفاقاتی که برای ما افتاد و با توجه به اینکه در نیم فصل دوم امتیاز گرفتن سخت است، نسبت به نیم فصل اول، دو امتیاز جلو هستیم.

,

وی ادامه داد: بازیکنان ما بازی را خوب شروع نکردند و یکسری از وظایف‌شان را خوب انجام ندادند و گل خوردیم و  بعد از گل  بازی کردند. خداراشکر می‌کنیم که نیمه اول به گل رسیدیم. اگر در نیمه اول گل نمی‌زدیم شرایط‌مان سخت می‌شد. در نیمه دوم موقعیت‌های دیگر هم روی ضدحملات داشتیم که استفاده نکردیم. خیلی خوشحالیم که به تیم بزرگ صنعت نفت موقعیت آنچنانی ندادیم. یک گل بچه‌گانه دریافت کردیم.

,

سرمربی گل‌گهر خاطرنشان کرد: خوشحالیم که 3 امتیاز را گرفتیم و به جدول برمی‌گردیم و حقانیت‌مان را داریم ثابت می‌کنیم. مردم می‌دانند که گل‌گهر مظلوم است و این موضوع باعث خوشحالی ما است. شاید اگر جام می‌آوردیم گل‌گهر اینقدر محبوبیت و مظلومیت پیدا نمی‌کرد. مسئولان تیم هم نهایت تشکر می‌کنم، شرایط سختی را پشت سر گذاشتیم و کم‌کم امتیازات مدنظرمان را می‌گیریم. از همه رسانه‌ها و مردم خوب سیرجان تشکر می‌کنم که در کنار گل‌گهر بودند.

,

قلعه‌نویی در خصوص اینکه  بازی بعدی گل‌گهر مقابل استقلال است، آیا درباره این بازی صحبت می‌کند؟ تصریح کرد: نه، در خصوص همین بازی صحبت کنیم. هر بازی برای ما حکم یک فینال را دارد. فینال صنعت نفت را پشت سر گذاشتیم تا فردا که ریکاوری می‌کنیم خوشحالی می‌کنیم بعد به بازی بعدی فکر می‌کنیم.

,

وی در خصوص آمادگی سعید صادقی و درخشش او در بازی با صنعت نفت گفت: امروز یک بازیکن خیلی خوب داشتیم که گل‌گهر بود. سعید هم جزو آنها است. بازیکنان ما در همه پست‌ها دویدند و جنگیدند و ثمره آن حرکات سعید صادقی بود. باید واقعا از آقای عتیقی  و هیئت‌مدیره و مدیرعامل باشگاه تشکر کنم. من را سه ماه محروم کردند ولی  باشگاه پشت من ایستاد،کمتر مسئولی این کار را می‌کند ولی این عزیزان از من حمایت کردند و من را مدیون خودشان کردند. بعد هم این اتفاق افتاد، هر تیم دیگری بود شیرازه‌اش به هم می‌ریخت.  فقط لطف خدا و اهل بیت و درایت مدیران و تلاش بچه‌ها بود، من هم سهم کمی داشتم. با کمک تمام اعضای تیم توانستیم این تیم را مقداری بالا بیاوریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه