وزیر فرهنگ و ارشاد از نادر طالب‌زاده عیادت کرد

وزیر فرهنگ و ارشاد از نادر طالب‌زاده عیادت کرد
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شامگاه ۷ اردیبهشت با حضور از نادر طالب‌زاده که در بیمارستان بستری است، عیادت کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شامگاه چهارشنبه ۷ اردیبهشت با حضور بر بالین نادر طالب‌زاده در یکی از بیمارستان‌های تهران، از نزدیک در جریان وضعیت سلامتی این مستندساز و فیلم ساز برجسته کشورمان قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وزیر فرهنگ ضمن دریافت گزارش تیم پزشکی درباره اقدامات انجام شده و آخرین وضعیت سلامتی این فیلم‌ساز انقلابی، بر پیگیری های لازم در جهت تداوم درمان وی تاکید کرد. ‎

,
نادر طالب زاده کارگردان سینما و تلویزیون و دبیر دوازدهمین جشنواره فیلم مردمی عمار دی ماه سال گذشته نیز به دلیل مشکل قلبی در سی سی یو بستری شده بود.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه