ببینید| مدیریت مصرف برق در زمانهای اوج مصرف
ساعت اوج مصرف یا پیک برق در ماههای گرم سال از حوالی ساعت ۱۲ تا ۱۷ و از ۱۹ تا ۲۳ است.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قم فردا، استفاده از لامپهای کم مصرف، باز و بسته نکردن متناوب درب یخچال و قرار ندادن اجسام داغ درون آن، خاموش کردن لامپهای اضافی، عدم استفاده از ماشین لباس شویی، ظرفشویی، جاروبرقی و اتو در ساعات اوج مصرف و استفاده از وسایل برقی با مصرف انرژی A و B می تواند در
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,
نحوه مدیریت مصرف برق خانگی نقش بسازیی داشته باشد.
انتهای پیام/
,
,
,
]
ارسال دیدگاه