اخبار داغ

در سایه عدم نظارت مسئولان صورت گرفت؛

رپرتاژ برای اصحاب فتنه در دانشگاه آزاد به بهانه روز دانشجو+فیلم

رپرتاژ برای اصحاب فتنه در دانشگاه آزاد به بهانه روز دانشجو+فیلم
توهین به قوه قضائیه، زیرپا گذاشتن خطوط قرمز نظام، پیام ویدئویی خاتمی، توهین به داستان‌های قرآن و روحانیت از ویژگی های مراسم 16 آذر دانشگاه آزاد تهران واحد جنوب بود.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا، همزمان با فرا رسیدن 16 آذرماه و روز دانشجو، بسیاری از دانشگاه‌ها برنامه‌های ویژه ای را برای این روز به اجرا درآوردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

اگرچه برنامه‌های اصولگریان در سراسر کشور تقریباً از سوی دانشگاه‌ها لغو شده است؛ اما اصلاح‌طلبان و عناصر فتنه به راحتی توانستند برنامه‌های خود را در سراسر کشور اجرا کنند.

,

در این میان روز گذشته دانشگاه آزاد تهران واحد جنوب با دعوت از صادق زیباکلام و کاوه جوادیه به عنوان یک طنز پرداز این روز را جشن گرفتند.

,

در ابتدای این برنامه، پیام ویدویی  یکی از سران فتنه منتشر شد که دوران فعلی و جامعه کنونی را یک جامعه سیاه دانسته و خواستار برداشتن این سرما و تاریکی توسط دانشجویان شد.

,

در ادامه این برنامه، مجری برنامه شعارهایی را در حمایت از فتنه گران قرائت کرد و احسان شریعتی با حضور در این برنامه، دوران بعد از انقلاب را یک دوران سیاه و تاریک خواند و اظهار داشت شعار اولیه در انقلاب اسلامی اصلاحات، آزادی جمهوری عدالت بوده که پس از انقلاب این شعار عوض شده است.

,

وی با حمایت از فتنه‌گران از فتنه‌هایی که تا کنون صورت گرفته است حمایت کرد و گفت که این ها جنبش های دانشجویی در راستای جنبش دانشجویان قبل از انقلاب بودند.

,

در ادامه این برنامه کاوه جوادیه یکی از هجونویسان کشور که اشعار وی در راستای تخریب نظام بوده است ضمن سیاه نمایی در دوران 8 سال گذشته، رئیس جمهور سابق را یک مرده خطاب کرد.

,

وی در ادامه اشعاری خواند که در آنها به آیات و داستان های قرآنی توهین شده و همچنین امر به معروف و نهی از منکر را زیر سوال برد.

,

جوادیه در آخر اشعاری خطاب به روحانی خواند که در آنها خواستار رفع حصر سران فتنه شد و آنها را رفیق و یار دیرین خود دانست.

,

وی در ادامه با توهین به قوه قضائیه اعلام کرد هرکس حصر را به وجود آورده روانی و دیکتاتور دانست.

,

این برنامه در نهایت با همخوانی زنان در یک گروه موسیقی زنده به پایان رسید.

,

انتهای پیام/ط

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه