مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس:

زلزله هیچ آسیبی به تاسیسات و روند تولید پالایشگاه ستاره خلیج فارس وارد نکرد

زلزله هیچ آسیبی به تاسیسات و روند تولید پالایشگاه ستاره خلیج فارس وارد نکرد
جعفرپور گفت: زلزله های بامداد شنبه هیچگونه خللی در روند تولید پالایشگاه ستاره خلیج فارس ایجاد نکرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا جعفرپور، مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس در گفتگو با خبرنگار هرمز گفت: زلزله های بامداد شنبه هیچگونه خللی در روند تولید پالایشگاه ستاره خلیج فارس ایجاد نکرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز ,

علیرضا جعفرپور در پی وقوقع زلزله ها و پس لرزه های متعدد بامداد شنبه در هرمزگان، بیان کرد: هیچکدام از تاسیسات پالایشگاه آسیب ندیده است و تولیدات این مجموعه به صورت مستمر و بدون توقف ادامه دارد.

,

وی با اشاره به اینکه همه همکاران در پالایشگاه ستاره خلیج فارس در صحت و سلامت کامل به سر می برند، افزود: عملیات پالایش و تولید فرآورده ها طبق روال عادی در این پالایشگاه در حال انجام است و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه