سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خبر داد؛
افزایش شمار مصدومان زلزله غرب هرمزگان به ۱۱۱ نفر
دکتر نوروزیان گفت: شمار مصدومان زمین لرزه دیروز غرب هرمزگان به صد و ۱۱ نفر افزایش یافت.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دکتر نوروزیان، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در گفتگو با هرمز گفت: شمار مصدومان زمین لرزه دیروز غرب هرمزگان به صد و ۱۱ نفر افزایش یافت.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان عنوان کرد: از این شمار ۱۰۱ نفر با دریافت خدمات درمانی از مراکز درمانی مرخص شده اند.
,نوروزیان خاطر نشان کرد: ۱۰ نفر از مصدومان در بیمارستانهای بندرلنگه و بندرعباس بستری هستند که حال هیچ کدام وخیم نیست، فوتیهای این زمین لرزهها نیز همان پنج نفر است و افزایشی نداشته است.
,انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه