اخبار داغ

آمده‌ایم تا به فوتبال کشورمان کمک کنیم؛

محمدنبی: شایعه مذاکره‌ام با کی‌روش را تکذیب می‌کنم؛ سِمتی ندارم/ با تاج ائتلاف کرده‌ایم و بر اساس برنامه واحد پیش می‌رویم

محمدنبی: شایعه مذاکره‌ام با کی‌روش را تکذیب می‌کنم؛ سِمتی ندارم/ با تاج ائتلاف کرده‌ایم و بر اساس برنامه واحد پیش می‌رویم
دبیرکل پیشین فدراسیون فوتبال گفت: در حال حاضر سمتی ندارم و از کسی هم ماموریت نگرفته‌ام که با کی‌روش مذاکره کنم.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ مهدی محمدنبی، دبیرکل پیشین فدراسیون فوتبال پس از ثبت نام در انتخابات اظهار داشت: بحث ما جایگاه نیست و بحث کمک است. گروه ما می‌تواند خیلی کارها برای فوتبال انجام دهد. باید به سمتی برویم که رفاه ایجاد کنیم و در کنار آن تحولی برای فوتبال بوجود بیاید. صرف نظر از افرادی که برای انتخابات فدراسیون فوتبال ثبت نام کرده‌اند، افرادی که در ورزش کشور دارای سبقه هستند، باید کمک کنند.

,
وی در ادامه بیان داشت: در کنار هم افزایی، مبحث تیم ملی را داریم. پس از برگزاری انتخابات، ۶۰ روز تا جام جهانی فرصت خواهیم داشت که کم است و باید برنامه‌های تیم ملی برای جام جهانی پیاده کنیم. اولین توصیه من به بازیکنان تیم ملی تمرکز روی تمرینات تیم‌های باشگاهی خود و تیم ملی است و وارد موضوعات دیگر نشوند. وظیفه فدراسیون است که مسائل را حل کند. اختلاف سلیقه را باید در سر موعد حل کنیم.
,
 
,
دبیرکل پیشین فدراسیون فوتبال در واکنش به شایعه مذاکره او با کارلوس کی‌روش گفت: این را تکذیب می‌کنم. در حال حاضر سمتی ندارم و از کسی هم ماموریت نگرفته‌ام.
,
 
,
نبی در خصوص اینکه اگر سمتی داشت، چه تصمیمی می‌گرفت، خاطرنشان ساخت: قبل از انقلاب یک بار به جام جهانی رفتیم و اکنون بعد از انقلاب برای پنجمین بار به جام جهانی می‌رویم. تجربه حضور با مربی ایرانی و حرفه‌ای خارجی در جام جهانی را داریم و از این تجربه برای بهترین شرایط و کسانی که روی نیمکت تیم ملی می‌توانند بنشینند، استفاده می‌کنیم. باید همفکری داشته باشیم و بازیکنان تیم ملی نیز مثل قدیم باید سرباز تیم ملی باشند.
,
 
,
وی در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه ممکن است به نفع تاج کنار برود، گفت: ما که ائتلاف کرده‌ایم و با یک پلن واحد پیش می‌رویم. ایشان به عنوان رئیس و من نایب رئیس ثبت نام کرده‌ام.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه