پایان کار دو بازیکن در تراکتور/ ایمانی و بلبلی از جمع پرشورها جدا شدند + عکس
دو بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال تراکتور جدایی خود از این تیم را اعلام کردند.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، «اکبر ایمانی» هافبک جنگنده و بومی تیم تراکتور که مشمول خدمت مقدس سربازی شده است، با انتشار پیامی در صفحه اجتماعی خود پایان کارش در این تیم را اعلام کرد.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,گفته میشود، این بازیکن جهت گذراندن دوره خدمت اجباری راهی ملوان بندرانزلی خواهد شد.
,محمد بلبلی دیگر بازیکن تیم تراکتور که در لیست مازاد این تیم قرار گرفته است نیز در اقدامی مشابه با پرشورها خداحافظی و جداییاش را اعلام کرد.
,ایمانی در نیمفصل لیگ هجدهم و بلبلی در نیمفصل لیگ بیستویکم به تراکتور پیوسته بودند که به ترتیب پس از سهونیم و نیم فصل بازی در این تیم از جمع سرخپوشان آذربایجان جدا شدند.
,

,

, انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه