بازگشت قرمز کرونایی به مازندران؛

رامسر قرمز شد/ افزایش مناطق پرخطر کرونایی در مازندران

رامسر قرمز شد/ افزایش مناطق پرخطر کرونایی در مازندران
بر اساس آخرین اطلاع رسانی رنگ بندی کرونایی مناطق مختلف کشور از امروز رامسر در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، بر اساس آخرین اطلاع رسانی رنگ بندی کرونایی مناطق مختلف کشور از سوی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ۲۴ تیر ماه در مازندران رامسر قرمز شد، شهرستان های گلوگاه، بابل، بابلسر و فریدونکنار همچنان در وضعیت آبی قرار دارند ، شهرستان های جویبار، سیمرغ، قائمشهر و محمودآباد نارنجی شدند و مابقی شهرستان ها در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفتند.

همچنین شهرستان‌های بهشهر، نکا، میاندورود،  ساری، سوادکوه ، سوادکوه شمالی، آمل، نور، نوشهر، چالوس، کلاردشت، عباس آباد و تنکابن در وضعیت زرد کرونایی هستند.

طی ۲۴ ساعت گذشته نیز تعداد ۷۹ بیمار مشکوک به کرونا در سطح استان، براساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران بستری شدند.

 طی این مدت تعداد ۶۱ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.
 هم اکنون ۲۱۴ بیمار بعلت کرونا در این مراکز بستری که از این تعداد ۴۸ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

در دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز در  حال حاضر  ۴۱ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بسترى هستند، همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱ بیمار جدید بستری و ۶ بیمار هم ترخیص شدند.

همچنین ۵ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

براین اساس در شبانه‌روز گذشته با شناسایی تعداد ۹۰ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری‌شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۲۵۵ نفر رسید که از این تعداد ۵۵ نفر بدحال هستند.

براساس گزارش‌ها تعداد فوتی‌های امروز در مازندران به صفر تن رسیده است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه