مدیر امور آبفای ایرانشهر:

هفت روستا دوباره به مدار آبرسانی بازگشتند

هفت روستا دوباره به مدار آبرسانی بازگشتند
محمدرضا کلکلی گفت: بارش باران خسارت ۲۰ میلیارد ریالی به سامانه های آبرسانی شهرستان ایرانشهر وارد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد رضا کلکلی، مدیر امور آبفای ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: در پی بارندگی روزهای گذشته و طغیان رودخانه فصلی در شهرستان تعداد ۱۰ سامانه آبرسانی روستایی از مدار خارج شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,

وی افزود: این مدارهای آبرسانی روستایی خارج شده با تلاش شبانه روزی نیروهای زحمتکش تاسیسات، حوادث و اتفاقات و بهره برداری ۷ روستا وارد مدار آبرسانی شدند.

این مقام مسئول تصریح کرد: ۳ روستای آبادان، حاجی آباد و کوچه که منابع تأمین آب آن در مسیر رودخانه قرار دارد به محض فروکش کردن آب رودخانه مشکل آب شرب این مناطق نیز مرتفع می شود.

,
,
,

محمد رضا کل کلی تصریح کرد: خسارات وارده به تاسیسات و سامانه های آبرسانی حدود ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است.
وی ضمن تشکر از اهالی بخش دامن که همیشه پا به پای نیروهای تاسیسات این امور بودند، اضافه کرد: خدمت رسانی به مردم نباید متوقف شود به ویژه در مواقع بحرانی که مردم نیاز اولیه شان به آب شرب و بهداشتی بیشتر است.

وی عنوان کرد: با اقدام به موقع اکیپ عملیاتی آبفای ایرانشهر جهت جلوگیری از قطع آب ۱۳۰۰ نفر از ساکنین روستای تاروان شبکه آب شرب این روستا هم موقتاً ترمیم و به مدار بهره‌برداری بازگشته است.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
 
,
 
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه