لیگ دوومیدانی قهرمانی کشور؛

درخشش دوباره تبریزی‌ها در لباس اصفهان/ دوندگانی که پای طلایی دارند!

درخشش دوباره تبریزی‌ها در لباس اصفهان/ دوندگانی که پای طلایی دارند!
سه دونده ملی‌پوش تبریزی در جریان برگزاری مسابقات لیگ دوومیدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور خوش درخشیدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، مرحله دوم رقابت‌های لیگ دوومیدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور در بخش آقایان طی روزهای ۶ و ۷ شهریورماه به میزبانی ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

در این مرحله از مسابقات سه دونده ملی‌پوش و مطرح استان آذربایجان‌شرقی در ترکیب تیم ذوب‌آهن اصفهان به ۴ مدال رنگارنگ دست پیدا کردند.

سجاد هاشمی آهنگری، دونده خوش نام‌ و نشان دوهای سرعت و رکورددار ماده ۴۰۰ متر کشور مقام قهرمانی این ماده را به خود اختصاص داد.

وی با رکورد ۴۷.۵۸ ثانیه همون مرحله نخست صاحب سکوی نخست شد و خوش‌رنگ‌ترین نشان مسابقات را کسب کرد.

مهدی پیرجهان نیز که رکورد ملی ماده ۴۰۰ متر با مانع را در اختیار دارد و اخیراً سهمیه جهانی گرفته بود، در این رقابت‌ها گردن‌آویز دو مدال طلا و برنز شد.

این دونده المپیکی در دوهای ۴۰۰ متر با مانع و ۱۱۰ متر با مانع شرکت کرد که در ۴۰۰ متر با مانع با ثبت زمان ۵۰.۱۲ ثانیه مقتدرانه به مقام قهرمانی دست یافت.

وی اما در ۱۱۰ متر با مانع به عنوان نفر سوم از خط پایان عبور کرده و به مدال برنز اکتفا نمود.

میلاد ناصح‌جهانی، دیگر دونده ملی‌پوش تبریزی در این مسابقات در ماده ۲۰۰ متر حضور یافت که با ایستادن در رده سوم به مدال برنز رسید.

البته سجاد هاشمی و مهدی پیرجهان در ماده ۴ در ۴۰۰ متر امدادی نیز در ترکیب تیم ذوب‌آهن بر سکوی قهرمانی ایستادند.

گفتنی است، در پایان مرحله دوم تیم ذوب‌آهن به لطف درخشش دوندگان تبریزی خود پیشتاز شد و تیم‌های پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد و نفت تهران در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

 

انتهای پیام/

,

در این مرحله از مسابقات سه دونده ملی‌پوش و مطرح استان آذربایجان‌شرقی در ترکیب تیم ذوب‌آهن اصفهان به ۴ مدال رنگارنگ دست پیدا کردند.

,

سجاد هاشمی آهنگری، دونده خوش نام‌ و نشان دوهای سرعت و رکورددار ماده ۴۰۰ متر کشور مقام قهرمانی این ماده را به خود اختصاص داد.

,

وی با رکورد ۴۷.۵۸ ثانیه همون مرحله نخست صاحب سکوی نخست شد و خوش‌رنگ‌ترین نشان مسابقات را کسب کرد.

,

مهدی پیرجهان نیز که رکورد ملی ماده ۴۰۰ متر با مانع را در اختیار دارد و اخیراً سهمیه جهانی گرفته بود، در این رقابت‌ها گردن‌آویز دو مدال طلا و برنز شد.

,

این دونده المپیکی در دوهای ۴۰۰ متر با مانع و ۱۱۰ متر با مانع شرکت کرد که در ۴۰۰ متر با مانع با ثبت زمان ۵۰.۱۲ ثانیه مقتدرانه به مقام قهرمانی دست یافت.

,

وی اما در ۱۱۰ متر با مانع به عنوان نفر سوم از خط پایان عبور کرده و به مدال برنز اکتفا نمود.

,

میلاد ناصح‌جهانی، دیگر دونده ملی‌پوش تبریزی در این مسابقات در ماده ۲۰۰ متر حضور یافت که با ایستادن در رده سوم به مدال برنز رسید.

,

البته سجاد هاشمی و مهدی پیرجهان در ماده ۴ در ۴۰۰ متر امدادی نیز در ترکیب تیم ذوب‌آهن بر سکوی قهرمانی ایستادند.

,

گفتنی است، در پایان مرحله دوم تیم ذوب‌آهن به لطف درخشش دوندگان تبریزی خود پیشتاز شد و تیم‌های پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد و نفت تهران در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه