توضیح قاضی شهریاری درباره مرگ یک دانشجوی دانشگاه تهران
سرپرست دادسرای امور جنایی تهران از خودکشی یک دانشجوی دانشگاه تهران در کوی دانشگاه خبر داد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قوه قضاییه، قاضی محمد شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی تهران در این باره گفت: صبح امروز در تماس با قاضی کشیک یک مورد حلق آویز در خوابگاه دانشگاه تهران گزارش میشود که با حضور قاضی در صحنه و انجام تحقیقات اولیه مشخص میشود یک دانشجوی ارشد رشته معماری خود را حلق آویز کرده است.
در تحقیقات به عمل آمده و استخراج محتوای گوشی این دانشجوی پسر مشخص میشود وی با ارسال پیامکی از قصد خود برای خودکشی گفته بوده است.
شهریاری در ادامه گفت: مطابق تحقیقات به عمل آمده از اطرافیان و هم خوابگاهیهای این دانشجو مشخص شد وی سابقه مشکلات روحی و روانی زیادی داشته است.
,
,
,
]
ارسال دیدگاه