اخبار داغ

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی:

۹۰ درصد تسهیلات اشتغال پایدار روستایی صرف حفظ اشتغال موجود بخش کشاورزی شد

۹۰ درصد تسهیلات اشتغال پایدار روستایی صرف حفظ اشتغال موجود بخش کشاورزی شد
مرتضی بهزادفر گفت: در خراسان شمالی ۹۰ درصد از تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری پرداخت شده به متقاضیان، صَرف حفظ اشتغال های موجود در بخش کشاورزی و دامی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، مرتضی بهزاد فر، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی در این باره اظهار کرد: طی چند سال گذشته پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری به طرح های مصوب در بخش کشاورزی و دامی استان ها انجام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک, ،,

بهزادفر گفت: در خراسان شمالی 90 درصد از تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری پرداخت شده به متقاضیان، صَرف حفظ اشتغال های موجود در این بخش شد.

,

وی عنوان کرد: در استان فرصت های جدید اشتغالزایی در این بخش از محل پرداخت این ردیف تسهیلاتی بسیار کم بود.

,

این مسئول تصریح کرد: با توجه به اینکه هدف اصلی از پرداخت تسهیلات به طرح های مصوب، رشد و توسعه اقتصادی است، با این وجود، پرداخت این ردیف تسهیلاتی به پرونده های مصوب با اهداف تعریف شده انطباق نزدیکی نداشت.

,

افزون بر این، وی درباره وضعیت تحقق برنامه رشد اقتصادی نیز اظهار کرد: تحقق این هدفگذاری، همراهی و همکاری بخش اداری-اجرایی ملی و استانی را می طلبد که متاسفانه دستگاه های اجرایی اداری-اجرایی ذی ربط همکاری و همراهی لازم را با سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نداشته اند.

,

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی گفت: در ساده ترین گام از این برنامه، هنوز دستگاه های اجرایی استان به جداول آماری و اطلاعاتی این سازمان پاسخی نداده اند و هنوز اطلاعات مالی و تسهیلاتی دستگاه های اجرایی استان جمع آوری نشده است.

,

بهزادفر تصریح کرد: تا زمانیکه در استان دستگاه های اجرایی به جداول جمع آوری آمار و اطلاعات این سازمان پاسخی ندهند تدوین برنامه های توسعه ای امکانپذیر نمی شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه