اخبار داغ

مدیر آموزش و پرورش سبزوار:

گروه‌های جهادی اهرم خدمت‌رسانی به مناطق محروم هستند/ بهسازی ۲۱ مدرسه سبزوار با همت گروه‌های جهادی

گروه‌های جهادی اهرم خدمت‌رسانی به مناطق محروم هستند/ بهسازی ۲۱ مدرسه سبزوار با همت گروه‌های جهادی
حسینی گفت: بهسازی و زیباسازی ۲۱ مدرسه این شهرستان با همکاری گروه‌های جهادی بسیج دانش‌آموزی و سایر اقشار جهادی اجرا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدولی‌الله حسینی مدیر آموزش و پرورش سبزوار در گفت وگو با صبح توس افزود: با کمک گروههای جهادی ۲۱ مدرسه با هزینه ای افزون بر۵۰۰ میلیون ریال صرف زیبا سازی و رنگ‌آمیزی مدارس شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: بیشتر مدارس شهرستان سبزوار که با همکاری گروه‌های جهادی بسیج دانش‌آموزی بهسازی شده در حاشیه این شهر و در مناطق محروم روستایی و عشایری قرار داشته است.

,

مدیر آموزش و پرورش سبزوار گفت: طرح هجرت با رویکرد تربیتی، فرهنگی و کارورزی با مشارکت دانش‌آموزان در کارهای جهادی اجرا می‌شود.

,

حسینی افزود: همچنین در زیر مجموعه اداره آموزش و پرورش شهرستان سبزوار ۱۵ طرح آموزشی به متراژ ۸۸۹۰ متر مربع زیر بنا در حال ساخت است.

,

وی ادامه داد: در تابستان امسال تعمیرات مدارس در قالب پروژه مهر هم به مبلغ ده میلیارد ریال همراه با کمک های مردمی  صورت پذیرفته است.

,

بیش از دو دهه از فعالیت بسیج سازندگی با رویکرد محرومیت‌زدایی و خدمات‌‌رسانی می‌گذرد این نهاد با اجرای طرح های سازندگی، عمرانی و اقتصاد مقاومتی با تمام توان در خدمت آبادانی نقاط محروم بوده و منشا خیر و برکات فروانی در آن مناطق شده است.

,

 عمده فعالیت بسیج سازندگی در بخش های  گروه‌های جهادی، محرومیت‌زدایی و اقتصاد مقاومتی است حضور در حوادث مختلف همچون سیل، زلزله برای کمک به مردم آسیب دیده، حمایت از طرح های اشتغالزایی، احداث و مرمت منازل محرومان، توزیع بسته های معیشتی به خانواده های نیازمند  و تلاش برای جلوگیری از شیوع کرونا در دو سال گذشته در قالب طرح شهید سلیمانی در کنار کارهای فرهنگی و اجتماعی  برخی از دستاوردهای بسیج سازندگی در شهرستان سبزوار همچون سایر مناطق کشور بوده است.

,

 گروههای جهادی یکی از اهرم های خدمت رسانی به مناطق محروم هستند هم اینک بیش از۲۰۰ گروه جهادی توانمند و فعال و با انگیزه و تخصص‌های گوناگون در مجموعه شهرستان در جهت کمک‌رسانی به محرومان در قالب ایجاد خانه نیازمندان تهیه و توزیع سبد کالای معیشتی ساختن مسجد خانه عالم در مناطق روستایی فعالیت می‌کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه