اخبار داغ

همزمان با هفته بسیج برگزار شد؛

میقات با صالحین در اردبیل +عکس

میقات با صالحین در اردبیل +عکس
مسئول تعلیم و تربیت سپاه حضرت عباس (ع) از برگزاری همایش بزرگ میقات صالحین در استان اردبیل خبرداد و گفت: این برنامه فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و تربیتی با هدف نشر جهاد تبیین در میعادگاه نماز جمعه سراسر استان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام داود سلامت، مسئول تعلیم و تربیت سپاه حضرت عباس (علیه السلام) در گفتگو با سبلان ما ، از برگزاری همایش بزرگ میقات صالحین در استان اردبیل خبرداد و گفت:این برنامه فرهنگی، سیاسی و اجتماعی و تربیتی در آستانه سالروز تاسیس بسیج مستضعفین در سراسر استان اردبیل با هدف نشر جهاد تبیین و نشان دادن اتحاد و انسجام حلقه های صالحین بسیج در میعادگاه نماز جمعه سراسر استان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما, سبلان ما,

 وی با بیان اینکه ماموریت مرکز تعلیم و تربیت بسیج، پرورش آحاد بسیجیان، رشد و ارتقای آن‌ها در عرصه‌های معرفتی، بصیرتی و تربیتی است، گفت: حلقه‌های تربیتی بسیج از سال‌های گذشته با هدف تبیین و روشنگری در آحاد جامعه تشکیل شده است.

,

 مسئول تعلیم و تربیت بسیج استان اردبیل به برنامه های تربیتی حلقه های صالحین در طول سال اشاره کرد و گفت: برگزاری مسابقات ورزشی، کتابخوانی، قرآنی، حضور در مزار شهدا و روایتگری سیره عملی شهدا، بحث و گفتمان در مورد فلسفه تشکیل بسیج و نشست‌های سیاسی و بصیرت‌افزایی از جمله برنامه های حلقه های صالحین در طول سال است.

,

حبیب زاده فرمانده ناحیه شهرستان اردبیل نیز در حاشیه بازدید از میقات صالحین، جهاد تبیین را مهمترین رسالت حلقه های صالحین در جامعه عنوان کرد و گفت: در برهه فعلی که کشور مورد تهاجم بی امان دشمنان در فضای مجازی قرار گرفته است، جهاد تبیین، بیان حقایق و روشنگری مهمترین ماموریت بسیج در برابر تهاجم استکبار در قالب امپراطوری دروغ رسانه ای استکبار است.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه