اخبار داغ

سردار کمالی در گفت و گو با دانا:

برخی مدیران و مربیان هم در قضیه کارتهای معافیت نقش داشتند/ هیچ جلسه ای با کی روش نخواهیم داشت

برخی مدیران و مربیان هم در قضیه کارتهای معافیت نقش داشتند/ هیچ جلسه ای با کی روش نخواهیم داشت
جانشین منابع انسانی کل نیروهای مسلح گفت: ما خبر موثق داریم که برخی از مدیران عامل تیم ها و مربیان هم در قضیه کارتهای معافیت بازیکنان نقش داشته اند که حتی در اعترافات برخی از بازیکنان هم آمده است.
[

سردار کمالی جانشین منابع انسانی کل نیروهای مسلح در گفت و گو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا در خصوص چگونگی برخورد با بازیکنان متخلف اظهار داشت: ما معتقدیم افرادی که تخلف کرده اند به چند دسته تقسیم می شوند،عده ای آگاهانه وارد این قضیه شده اند و با رشوه برای خود کارت پایان خدمت درست کرده اند و عده ای هم هستند که شاید آگاه نبوده اند، مدیر عامل و مربی به آنها پیشنهاد داده اند و آنها هم پذیرفته اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در ادامه گفت: مجازات کردن فوتبالیستها دست ما نیست آنها دارای پرونده در قوه قضائیه هم هستند و در آنجا تصمیم می گیرند که چگونه با این بازیکنان برخورد شود.

,

سردار کمالی افزود: ما خبر موثق داریم که برخی از مدیران عامل تیم ها و مربیان هم در قضیه کارتهای معافیت بازیکنان نقش داشته اند که حتی در اعترافات برخی از بازیکنان هم آمده است که مدیران عامل و مربیان به بازیکنان پیشنهاد داده اند که مبلغی از قراردادشان را کم می کنند و کارت معافیت به آنها می دهند.

,

جانشین منابع انسانی کل نیروهای مسلح خاطر نشان کرد: با افرادی هم که به این بازیکنان پیشنهاد تهیه کارت معافیت داده اند هم برخورد قاطع خواهد شد.

,

سردار کمالی همچنین در خصوص اینکه آیا جلسه ای هم در آینده با کی روش برگزار خواهند کرد یا خیر تاکید کرد: خیر ما در این زمینه هیچ برنامه ای برای جلسه با کی روش  نخواهیم داشت.

,

انتهای پیام/م 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه