اخبار داغ

منجیری: لیگ را باید دو قسمت تقسیم کرد/ مربیان کمتر ریسک می‌کنند

منجیری: لیگ را باید دو قسمت تقسیم کرد/ مربیان کمتر ریسک می‌کنند
بازیکن لیگ یک فوتبال ایران گفت: نیم فصل اول لیگ جاری را باید به دو قسمت قبل جام جهانی و بعد از آن تقسیم کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی منجیری بازیکن لیگ فوتبال ایران و اسبق گل ریحان درخصوص شرایط کمی و‌کیفی لیگ برتر کشور گفت: نیم فصل اول لیگ پیش رو اگر به دو قسمت قبل جام جهانی و بعد از آن تقسیم کنیم، در قسمت اول با توجه به انگیزه بازیکنان برای حضور در جام جهانی کیفیت قابل قبولی داشت با توجه به اینکه تعدادی مربی و بازیکن خارجی به لیگ پا گذاشتن و برای هماهنگ شدن آشنایی با لیگ به زمان نیاز داشتن قطعا به مرور و با شروع نیم فصل دوم بازی‌های جذاب‌تری رو شاهد خواهیم بود.

منجیری افزود: در اواخر لیگ‌ با توجه به اینکه تعدادی از تیم ها برای قهرمانی، تعدادی برای گرفتن سهمیه آسیا و تعدادی برای بقا می‌جنگند، قطعا شاهد بازی های جذاب تر و تماشاگرپسند خواهیم بود.

بازیکن سابق تیم کاسپین قزوین استفاده مربیان از بازیکنان جوان را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: با توجه به نتیجه گرا بودن مدیران تیم‌ها، مربیان برای بازی دادن به بازیکنان جوان تر باید خیلی از مسائل را به جان بخرند و کمتر دست به ریسک می‌زنند و در سالیان اخیر با حضور مربیان جدید و نسل جوان تر شجاعت بیشتری برای به کارگیری از بازیکنان وجود دارد و می‌شود مصداق این موضوع را در لیگ امسال به وضوح دید.

مجتبی منجیری حضور تعداد زیادی بازیکن با کیفیت مازندرانی شاغل در لیگ برتر و سایر لیگ ها نشان از وفور استعداد در این استان دانست و اظهار داشت: امیدوارم مسئولین استانی بستری رو مهیا کنند که دوباره شاهد حضور تیم هایی همانند شموشک در لیگ برتر باشیم. در حال حاضر شاهد حضور تیم ریشه‌دار و پرطرفدار نساجی در لیگ برتر هستیم که این تیم هم با  مشکلات متعدد رو به رو است که رفع این مشکلات نیاز به همت و عزم جدی مسئولین دارد.

دفاع آخر اسبق تیم اسپاد در پایان تصریح کرد: به اینکه ریشه و اصالت مازندانی دارم افتخار می کنم، امیدوارم روزی افتخار خدمت به مردم فوتبال فهم و فوتبال دوست مازندران را داشته باشم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه