اخبار داغ

برگزاری هفته دهم رقابت‌ها

لیگ برتر هندبال| تقابل بالانشینان برای صعود، تکاپوی قعرنشینان برای فرار

لیگ برتر هندبال| تقابل بالانشینان برای صعود، تکاپوی قعرنشینان برای فرار
هفته دهم لیگ برتر هندبال با بازی مدعیان برگزار می‌شود. در این هفته تقابل بالانشینان برای صعود و تکاپوی قعرنشینان برای فرار از قعر جذاب دیدنی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر هندبال ایران پس از یک وقفه یک ماه و نیمه به دلیل برگزاری رقابت‌های قهرمانی جهان با برگزاری 6 دیدار در روزهای ۱۲، ۱۳ و ۱۴ بهمن‌ماه دنبال خواهد شد.

دیدارهای این هفته در حالی برگزار خواهد شد که در نخستین دیدار، دو تیم بالانشین جدول یعنی  نیروی زمینی شهید شاملی کازرون و مس کرمان در استادیوم تختی شهر کازرون به مصاف هم خواهند رفت.

تقابل اندیشه های دو سرمربی مطرح لیگ برتر یعنی ظهرابی و صادق شاه نشین می تواند جدول رده بندی لیگ سی و پنجم  را دست خوش تغییراتی کند. چنانچه در این دیدار جذاب و تماشایی مس کرمان بتواند به پیروزی دست یابد، شاگردان مربی تیم ملی هندبال کشورمان می توانند در امتیاز ۱۷ با تیم شهید شاملی کازرون برابر شوند.

در آن سوی میدان کازرونی ها در صورتی که با ۱۳ اختلاف گل  برنده دیدار شده و به عنوان صدرنشین فعلی رقابت‌ها نتواند در این هفته امتیازی کسب کند، این تیم نیروی زمینی شهید شاملی خواهد بود که در صدر جدول لیگ برتر هندبال ایران جای خواهد گرفت.

اما سپاهان به‌عنوان صدرنشین لیگ برتر هندبال در مقابل تیم رده ششمی نخلستان دشستان قرار خواهد گرفت. نماینده بوشهر به همراه تیم‌های زاگرس اسلام آبادغرب و زغال سنگ طبس تا هفته نهم لیگ برتر هفت امتیاز کسب کرده‌اند.

دیدار دو تیم زغال سنگ طبس و زاگرس اسلام آباد غرب نیز از دیگر مصاف‌های این هفته خواهد بود و پیروز این مصاف از حریف خود در جدول رده‌بندی رقابت‌ها پیشی خواهد گرفت.

 سه تیم انتهایی جدول یعنی پرواز هوانیروز اصفهان، نفت وگاز گچساران و پیکان  خراسان هرکدام با ۴ امتیاز این شانس را دارند که در صورت شکست تیم رعد پدافند البرز، جایگاه خود را تا رتبه نهم ارتقا دهند.

 

برنامه کامل دیدارهای هفتم دهم لیگ برتر هندبال کشور به شرح زیر است:

 

چهارشنبه ۱۲ بهمن ماه – ساعت ۱۶

نیروی زمینی شهید شاملی كازرون – مس كرمان

 

پنجشنبه ۱۳ بهمن ماه - ساعت ۱۶

سپاهان نوين – نفت و گاز گچساران

پرواز هوانیروز – رعد پدافند البرز

 

جمعه ۱۴ بهمن ماه - ساعت ۱۶

سپاهان – نخلستان دشتستان

زاگرس اسلام آباد – زغال سنگ طبس

گیتی پسند – پیكان خراسان

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه