اخبار داغ

مقاومت فلسطین، وزیر امنیت داخلی نتانیاهو را در آستانه استعفا قرار داد

مقاومت فلسطین، وزیر امنیت داخلی نتانیاهو را در آستانه استعفا قرار داد
ایتامار بن گویر وزیر تندرو و افراطی امنیت داخلی رژیم صهیونیستی جمعه شب در انتقاد به سیاست دولت نتانیاهو در خصوص برخورد با مردم فلسطین و نیروهای مقاومت و ناتوانی رژیم تل آویو برای مقابله با آنان، تهدید به استعفا کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی به نقل از منابع نزدیک به بن گویر گزارش داد که وی بشدت از سیاست دولت و مدارای آن در پاسخ به نوار غزه، تعویق در تخلیه "خان الاحمر" واقع در منطقه جیم در کرانه باختری انتقاد کرده است.

براساس این منابع که به نامشان اشاره نشده است، وزیر افراطی به نزدیکان خود گفته است، اگر در طول هشت ماه آینده نتواند تغییر مهمی در موضوعات یادشده در داخل کابینه ایجاد کنیم، استعفا خواهم داد.

این منابع اعلام کردند: بن گویر بر این باور است که وی شرکایی برای تغییر دارد.

براساس گزارش این منابع، "دولت نتانیاهو آمادگی و تمایل برای تغییر در موضوعات یاد شده را دارد و بن گویر در این پویش برای تغییر تنها نخواهد بود.

از زمان روی کارآمدن دولت راست افراطی و تندرو رژیم صهیونیستی و انتصاب بن گویر، اقدامات سخت گیرانه و ضد بشری زیادی در سرزمین‌های اشغالی صورت گرفته که شامل پلمپ شدن منزل مجریان عملیات ضد صهیونیستی، تخریب منازل فلسطینیان در قدس شرقی و تسریع در صدور مجوز حمله سلاح به شهرک نشینان صهیونیست بوده است.

از جمله اقدامات ضد انسانی بن گویر، دستور وی برای تخلیه روستای خان‌الاحمر بود.این روستا در شرق قدس اشغالی و در نزدیکی دو شهرک صهیونیست نشینن قرار دارد. ساکنان این روستای زاغه نشین، عمدتا با دامداری زندگی خود را می گذرانند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه