اخبار داغ

به کارگردانی ریدلی اسکات؛

تاریخ اکران «گلادیاتور» جدید اعلام شد

تاریخ اکران «گلادیاتور» جدید اعلام شد
فیلم جدید «گلادیاتور» ریدلی اسکات اواخر سال ۲۰۲۴ اکران می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ورایتی، ادامه «گلادیاتور» به کارگردانی ریدلی اسکات اواخر ۲۰۲۴ اکران می‌شود و تاریخ دقیق اکران آن ۲۲ نوامبر ۲۰۲۴ (۲ آذر ۱۴۰۳) اعلام شده است.

پارامونت پیکچرز دیروز این خبر را اعلام کرد. این در حالی است که پل مسکال بازیگر جوان ایرلندی که نامزدی اسکار را برای «افترسان» کسب کرده، برای بازی در این فیلم انتخاب شده است.

این فیلم که هنوز عنوانی برایش در نظر گرفته نشده توسط کمپانی تولید فیلم ریدلی اسکات تهیه می‌شود. دیوید اسکارپا هم نویسنده فیلمنامه خواهد بود. وی با اسکات در نوشتن فیلمنامه «همه پول‌های دنیا» و «ناپلئون» همکاری کرده است.

«گلادیاتور»‌ اصلی سال ۲۰۰۰ با بازی راسل کرو در نقش ماکسیموس یک ارتشی رومی که به زور به برده بدل می‌شود اکران شد. وی در نهایت انتقام خود را از کومودوس با بازی خوان فینیکس می‌گیرد. از آنجا که ماکسیموس در انتهای «گلادیاتور» ‌می‌میرد، مسکال در نقش لوسیوس پسر خواهر کومودوس در ادامه فیلم نقش اصلی را خواهد داشت.

جدیدترین فیلم ریدلی اسکات یعنی «ناپلئون» با بازی خواکین فینیکس و ونسا کربی قرار است سال ۲۰۲۳ اکران شود اما هنوز زمان دقیق آن اعلام نشده است.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه