اخبار داغ

درخشش در اولین دوره مسابقات

شطرنج ناشنوایان قهرمانی آسیا و اقیانوسیه| کسب 2 طلا و یک نقره شطرنجبازان در برق آسا

شطرنج ناشنوایان قهرمانی آسیا و اقیانوسیه|  کسب 2 طلا و یک نقره شطرنجبازان در برق آسا
شطرنجبازان ناشنوای ایرانی در بخش برق آسا 2 مدال طلا و یک نقره مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه در شطرنج ناشنوایان قهرمانی آسیا و اقیانوسیه امان اردن را کسب کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های ناشنوایان، در این دوره از مسابقات شطرنج ناشنوایان قهرمانی آسیا و اقیانوسیه و در بخش زنان نیر گلی زاده با اقتدار عنوان قهرمانی را در رقابت با ۱۳ ورزشکار به دست اورد‌.

گلی زاده در 8 دور مسابقات برگزار شده توانست ورزشکاران اردن، عربستان،  یمن و امارات را شکست دهد و برابر حریفی از اردن بازی را واگذار کرد.

در بخش مرداننیز که با حضور ۱۲ ورزشکار برگزار گردید آرمین رحمت پور موفق به کسب مدال طلا و پوریا جمالی عنوان دومی و مدال نقره را از آن خود کرد و بدین ترتیب هم در بخش آقایان و هم در بخش بانوان مسابقات بلیتز، ورزشکاران ایرانی بالاترین مدال ها را از آن خود کردند.

آرمین رحمت پور یک دور با قرعه استراحت روبرو شد و در 8 دور دیگر برابر ورزشکاران امارات، یمن، اردن و پوریا جمالی به پیروزی رسید.

پوریا جمالی نیز ورزشکاران اردن، یمن و امارات را شکست داد، یک دور استراحت داشت و برابر آرمین رحمت پور نتیجه زا واگذار کرد.

سرمربیگری تیم ملی شطرنج ناشنوایان کشورمان بر عهده سپیده شادین و سرپرستی نیز برعهده حامد دارابی بود.

مسابقات بخش سریع تا روز دوشنبه ۸ اسفندماه ادامه دارد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه