اخبار داغ

دانا گزارش می دهد؛

ماجراهای جدید نورالدین خانزاده در نوروز/ «نون خ» به فصل چهارم رسید

ماجراهای جدید نورالدین خانزاده در نوروز/ «نون خ» به فصل چهارم رسید
یکی از گزینه های اصلی سریال نوروزی شبکه اول سیما در سال جدید فصل چهارم سریال «نون خ» به کارگردانی و بازی سعید آقاخانی در نقش نورالدین خانزاده است که در سه فصل گذشته خاطرات شیرینی را برای بینندگان رقم زده است.

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یکی دو دهه است که تعطیلات نوروز و ماه رمضان به عنوان باکس های طلایی تلویزیون به شمار می روند و مدیران رسانه ملی برای این دو تاریخ، سریال ها و برنامه های ویژه ای تدارک می بینند تا تماشاگران و بینندگان خود را حفظ کرده و آنها را به نحوی پای جعبه جادویی میخکوب کنند.

هرچند در این سال های اخیر دیگر به رسانه ملی نمی شود جعبه جادویی لقب داد و با حضور رقبای جدیدی مانند شبکه نمایش خانگی و شبکه های متعدد ماهواره ای، تلویزیون به مانند سال های دور، انتخاب اول و آخر بینندگان نیست و آنها باید برای حفظ تماشاگران خود، تلاش خود را چندبرابر کنند تا کیفیت سریال های نمایشی و برنامه های تولیدی خود را بالا برده و از این طریق تماشاگران را در دام تصاویر خود به دام بیاندازند.

حالا نوروز 1402 با ماه رمضان یکی شده و قطعا یکی از تفریحات مردم نشستن پای برنامه ها و سریال های تلویزیون است و این فرصتی طلایی برای مدیران رسانه ملی است که از این روزها به بهترین نحو ممکن استفاده کنند و رضایت بینندگان تلویزیون را به دست آورند.

نوروز به نام خانواده نقی گره خورده بود

کمتر کسی است که در ایران و در یک دهه گذشته سریال «پایتخت» و ماجراهای نقی معمولی، ارسطو و خانواده او را ندیده باشد؛ حالا چه در تلویزیون و چه در فضای مجازی؛ چون مجموعه تلویزیونی «پایتخت» به کارگردانی سیروس مقدم و با بازی هنرمندانه محسن تنابنده، احمد مهران فر، ریما رامین فر و علیرضا خمسه که اولین بار در نوروز سال 90 به آنتن شبکه اول سیما رسید، یک ده ای میهمان خانه های مردم شده بود و همواره به گواه نظرسنجی های رسانه ملی، یکی از پرمخاطب ترین سریال های نوروزی لقب گرفته است.

فصل ششم «پایتخت» نوروز 99 از شبکه اول سیما پخش شد که با حاشیه هایی در پخش همراه بود به نحوی که به بهانه کرونا و ناتمام ماندن قسمت های تولید شده، قرار شد عید فطر سه قسمت پایانی آن پخش شود، اما درصد حاشیه های بوجود امده آنقدر بالا بود که سریال پایتخت با همه خاطراتی که برای بینندگان تلویزیونی بوجود آورده بود، در همان فصل ششم به کار خود پایان داد و ادامه آن هیچ وقت ساخته نشد.

اما در نوروز 98 بود که به جای پخش سریال «پایتخت»، سعید آقاخانی سریالی را با عنوان «نون خ» راهی آنتن شبکه اول سیما کرد؛ سریالی طنز که به دور از لوکیشن های معمول تهران و در خطه کرمانشاه تولید شده بود و با پخش این سریال که خود آقاخانی علاوه بر کارگردانی، نقش اول این سریال را نیز برعهده داشت، توانست بازیگران بومی و با استعدادی را به تلویزیون معرفی کند و آنقدر قصه، بازی ها و همه چیز «نون خ» به دل تماشاگران نشست که در سال بعد با وجود اینکه فصل ششم «پایتخت» به عنوان سریال نوروزی شبکه اول انتخاب شده بود، بلافاصله بعد از پخش «پایتخت»، فصل دوم «نون خ» راهی آنتن شد تا بینندگان و دوستداران این مجموعه کمدی را در انتظاری طولانی ننشاند.

این اتفاق دوباره تکرار شد و نوروز 1400، فصل سوم سریال «نون خ» روانه آنتن شد تا سه سال پشت سر هم این مجموعه طنز دوست داشتنی میهمان نوروزی خانه های مردم باشد؛ اما نوروز امسال فل سوم سریال کمدی «زیرخاکی» به کارگردانی جلیل سامان از شبکه اول سیما پخش شد تا تیکه کلام ها و ماجراهای جالب فریبرز باغمیشه یک بار دیگر نقل خانه های مردم شود.

بازیگران جدید «نون خ»

اما بار دیگر مهدی فرجی تهیه کننده سریال «نون خ» در مصاحبه هایش بارها از پخش فصل چهارم این مجموعه در نوروز 1402 خبر داده است؛ هرچند هنوز این خبر به صورت رسمی از روابط عمومی شبکه اول رسانه ای نشده، اما همه احتمالات و تلاش شبانه روزی گروه تولید این مجموعه خبر از پخش نوروزی داستان نوراادین خانزاده دارد.

حمیدرضا آذرنگ که فصل اول و دوم «نون خ» نمایش درخشانی در این سریال داشت، پس از یک فصل غیبت، بار دیگر به جمع بازیگران این سریال دوست داشتنی اضافه شده است تا در نقش خلیل خانزاده ایفای نقش کند. در کنار آذرنگ، هومن حاج عبداللهی نیز که در فصل نخست این سریال در نقش حاج آقا افشه حضور متفاوتی را تجربه کرده بود، مجددا در این فصل بازی می کند. در کنار سایر بازیگران فصل های قبل، بیژن بنفشه خواه به این لیست اضافه شده تا خاطرات شیرینی را برای بینندگان رقم بزند.

سعید آقاخانی، علی صادقی، شقایق دهقان، سیروس میمنت، سیدعلی صالحی، پاشا جمالی، یدالله شادمانی، ندا قاسمی، نسرین مرادی، هدیه بازوند، شیدا یوسفی، صهبا شرافتی، هدی استواری، آتنا مهیاری، کاظم نوربخش، ماشاالله وروایی، سیروس سپهری، یوسف کرمی، رضا رشیدی، سیدحسین موسوی، سیروس حسینی‌فر، علی اخوان، افشین ملکی، نارین ایوبی، شقایق فتاحی، مرتضی رستمی از بازیگران فصل های گذشته سریال «نون. خ» بودند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه