اخبار داغ

استراماچونی نه، با اسکوچیچ مذاکره کردیم؛

مرادی: نکونام پس از قرعه سخت فولاد مقابل الهلال از تیم رفت!

مرادی: نکونام پس از قرعه سخت فولاد مقابل الهلال از تیم رفت!
سخن‌گوی باشگاه فولاد خوزستان گفت: زمانی که مشخص شد ما با الهلال بازی داریم، نکونام در اردو بود ولی پس از قرعه‌کشی و مشخص شدن الهلال رفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ آرمین مرادی، سخن‌گوی باشگاه فولاد خوزستان پیرامون ماجرای بازگشت جواد نکونام به اردوی این تیم پس از استعفا، اظهار داشت: قرار بود جواد فردای آن روز در تمرین حضور پیدا کند. ما این اتفاقات را در طول فصل داشتیم و فکر کردیم استعفای او مثل دفعه‌های قبل خواهد بود! نکونام در اهواز خیلی زحمت کشید و دو جام برای ما گرفت ولی در طول این فصل قبل از دیدار با پرسپولیس و پیش از شروع فصل گفت شرایط برای ادامه همکاری فراهم نیست. پس از دیدار با الفیصلی با ایشان صحبت کردم که گفت می‌خواهم استعفا دهم و بروم که وقتی من دلیل‌اش را پرسیدم، گفت به علت دلایلی که در اهواز گفتم. ما فکر نمی‌کردیم قبل از الهلال این اتفاق می‌افتد و احتمال می‌دادیم جواد در تمرین حضور پیدا می‌کند ولی قهر کردند و نیامدند.

وی در ادامه بیان داشت: نکونام یک سری خواسته‌ها داشت، اما باشگاه و آقای رادکیا هم معتقد بود خواسته‌ها را انجام دادند. ما فکر نمی‌کردیم قبل از دیدار با الهلال که در فینال جام باشگاه‌های آسیا بوده، سرمربی ما استعفا می‌دهد و هیئت مدیره هم آن را می‌پذیرد و واقعا شرایط خیلی سخت بود. پیش از بازی با الهلال، وقتی با بازیکنان صحبت می‌کردم، استرس خاصی داشتند ولی بازهم دم مردم ایران و رسانه‌ها گرم که در کنارمان بودند و ما هم می‌خواستیم بجنگیم. اگر ضربه سر حزباوی گل می‌شد، ما پس از آن الدحیل هم می‌بردیم.

مرادی درباره زمان استعفای جواد نکونام از فولاد گفت: زمانی که مشخص شد ما با الهلال بازی داریم، نکونام در اردو بود ولی پس از قرعه‌کشی و مشخص شدن الهلال رفت! قرار بود مدیران به محل اردوی تیم در قطر بیایند و مذاکرات انجام شود، اما نکونام رفت. پاسخی ندارم. خود نکونام باید بیاید و دلایل استعفای خودش را بگوید. هر زمانی که گفت و جامعه فوتبال آن را پذیرفت، من در خدمت نکونام و مردم هستم.

او در مورد گزینه‌های خارجی برای جانشینی نکونام عنوان داشت: در مورد انتخاب سرمربی گزینه‌های متعدد خارجی و داخلی داشتیم و صحبت کردیم. سه گزینه خارجی هم روی میز بود که مذاکرات ما با آنها خیلی جلو رفت. استراماچونی در بین سه گزینه خارجی ما نبود. اسکوچیچ و ۲ گزینه دیگر خارجی در لیست ما بودند. مذاکرات خوبی هم با اسکوچیچ داشتیم ولی ایشان گفت بنابر مشکلاتی که دارد، می‌تواند از ابتدای فصل بعد در خدمت فولاد باشد که موجب شد ما سراغ گزینه‌های داخلی برویم و البته بهترین گزینه بین داخلی‌ها را به خدمت گرفتیم.

سخن‌گوی باشگاه فولاد در پایان خاطرنشان ساخت:  منصوریان در طول مذاکرات با هیئت مدیره و مدیرعامل ازخودگذشتگی کرد. او وقتی به فولاد آمد، گفت مشکل استعدادها و بازیکنان این باشگاه نیستند و مشکل فولاد صرفا روحی روانی است. بازیکنان ما با آغوش باز او را پذیرفتند و ما به آینده فولاد با ایشان امیدوار هستیم. علی منصوریان عشقش به عرب‌های خوزستان است و قبل از بازی با مس کرمان نیز خدمت شیوخ عرب خواهیم رفت.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه