اخبار داغ

آزادی خواه در گفتگو با دانا:

مجلس به وعده های خود در سال گذشته عمل کرد/ برای تحقق شعار سال وظیفه مهمی بر عهده داریم

مجلس به وعده های خود در سال گذشته عمل کرد/ برای تحقق شعار سال وظیفه مهمی بر عهده داریم
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس در سال گذشته بسیاری از وعده هایی که داده بود را عملی کرد و کارنامه قابل قبولی در سال ۱۴۰۱ ارائه داد.

حجت الاسلام احد آزادی خواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به عملکرد مجلس در سال ۱۴۰۱ اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی در سال گذشته موفق عمل کرد و کارهای بزرگی را انجام داد. در حوزه مالیات، نظام بودجه، شفافیت، اعمال نظارت های مستمر بر شرکت ها، موسسات و دستگاه های اجرایی مصوبات خوبی ارائه کرد.

وی در ادامه افزود: مجلس شورای اسلامی در سال گذشته بسیاری از وعده هایی که داده بود را عملی کرد البته مجلس مورد هجوم اجانب و اغیار هم بود اما با این حال کارنامه قابل قبولی در سال ۱۴۰۱ ارائه داد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رهبری امسال را سال مهار تورم و رشد تولید انتخاب کردند، خاطر نشان کرد: مهار تورم ویژه امسال نیست و باید سالیان سال روی آن کار شود. در واقع انتخاب شعار سال فقط مخصوص یک سال نیست و چراغ راهی برای سال‌های بعد است. 

حجت الاسلام آزادی خواه با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی برای تحقق شعار سال وظیفه مهمی بر عهده دارد، تاکید کرد: مجلس باید با قانون گذاری و رفع موانع، دولت را برای رشد تولید و مهار تورم یاری کند.

بیشتر بخوانید:

شعار سال ۱۴۰۲؛ چراغی برای حرکت بهتر در مسیر اقتصاد کشور

اولویت مجلس شورای اسلامی در سال ۱۴۰۲ برنامه هفتم توسعه است

گفتنی است؛ جلسه بعدی مجلس شورای اسلامی در ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۲ ساعت ۸:۴۵ تشکیل خواهد شد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه