اخبار داغ

پای عروسک های جدید به رسانه ملی باز شد/ شرکت بیش از 2 میلیون نفر  در آرا مردمی  جشنواره «عروسک‌خونه» 

پای عروسک های جدید به رسانه ملی باز شد/ شرکت بیش از 2 میلیون نفر  در آرا مردمی  جشنواره «عروسک‌خونه» 
علی خواجه، تهیه‌کننده‌ برنامه‌ «عروسک‌خونه»، در گفتگو با شبکه‌ خبر، درباره‌ این برنامه گفتگو کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در ایام عید نوروز گروه‌های نمایشی عروسکی از شهرهای مختلف در برنامه «عروسک‌خونه» از قاب رسانه‌ی ملی برای کودکان نمایش اجرا می‌کنند.

به گفته‌ی علی خواجه، این برنامه تا 19 فروردین ماه هر روز ساعت 13 و ۲۲ با بازی خانم‌ها مریم کاظمی و فاطمه امینی، از شبکه‌ی کودک سیما پخش خواهد شد.
لازم به ذکر است، 20 گروه نمایشی از 14 شهر مختلف در این جشنواره‌ حضور دارند و نمایش‌های خود را در قالب برنامه‌ی عروسک‌خونه به کارگردانی عطیه ایزدخواه اجرا می‌کنند.

علی خواجه گفت: این برنامه با هدف راه‌اندازی یک جشنواره تئاتر عروسکی ملی کار خودش را شروع کرده و نیت اصلی این برنامه احیای قالب نمایش عروسکی از طریق حمایت از گروه‌های فعال مستقل در این عرصه است.

طبق گزارش تهیه‌کننده‌ی عروسک‌خونه، این برنامه‌ در ایام نوروز، به شکل بی‌نظیری مورد استقبال کودکان قرار گرفته است و طبق آمار موجود در برنامه «شاد» تا این لحظه و پس از پخش یازده قسمت از برنامه، بیش از دو میلیون و سیصد هزار نفر در نظرسنجی‌ها شرکت کرده به نمایش‌ها رای داده‌اند. همچنین نمایش‌ها موجود در صفحه‌ی عروسک‌خونه در شاد، بیش از ۱۰ میلیون بار دیده شده‌اند و این اعداد با سرعت در حال افزایش است.

گفتنی است، اختتامیه این جشنواره حوالی عید سعید فطر برگزار خواهد شد و سه اثر برگزیده که با رای مخاطبان شبکه‌ی کودک انتخاب می‌شوند، امتیاز ساخت برنامه‌ی عروسکی تا سقف ۶۰ میلیارد ریال دریافت خواهند کرد.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه